Online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník ťa naučí

  • Nastaviť a prepojiť Google Analytics 4 s Google Ads a Google Search Console
  • Používať demo účet a orientovať sa v základnom používateľskom rozhraní GA4
  • Zostaviť technologický profil firmy pomocou nástrojov Wappalyzer a BuiltWith
  • Používať UTM parametre a analyzovať akvizíciu používateľov a kampane
  • Segmentovať používateľov v Google Analytics 4 pre lepšiu analýzu dát
  • Prepojiť Google Analytics 4 s Microsoft Power BI a vytvárať vlastné reporty
  • Rozlišovať a používať dimenzie a metriky v Google Analytics 4
  • Analyzovať návštevnosť a správanie používateľov na webe pomocou GA4
  • Využívať analytické nástroje na meranie výkonnosti webu a online kampaní
  • Pracovať s nástrojom SimilarWeb na analýzu konkurencie a marketingových metrík

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Pokročilá práca s textovým editorom
  • Analytické a logické myslenie je výhodou
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemcovia o tému Google Analytics 4 a digitálny marketing
  • Budúci a aktuálni online marketéri
  • PPC špecialisti a Copywriteri
  • Majitelia e-shopov alebo webstránok
  • Podnikatelia
  • E-commerce manažéri a Accounti
  • PPC a SEO špecialisti/konzultanti
  • Marketingoví špecialisti
  • Weboví analytici
  • Virtuálne asistentky a asistenti

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník

I. Úvod do Google Analytics GA4

Predstavenie a obsah online kurzu Google Analytics GA4. 10:09
Ako začať s Google Analytics GA4? Používame demo účet a orientujeme sa v základnom používateľskom rozhraní GA4. 01:19:30
Ako si nastaviť a prepojiť Google Analytics s Google Ads a Google Search Console? 01:15:43
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? 53:52
OPAKOVANIE: Ako využiť webovú Analytiku GA4 a jeho štatistiky? 31:35

II. Akvizície a segmenty Google Analytics

Čo sú to UTM parametre a dáta v online marketingu? Používame UTM Builder a Značkovač. 56:22
Ako používať UTM parametre v časti Akvizícia. Pracujeme s akvizíciou používateľov a kampaňami. 11:48
Čo sú to segmenty a ako začať segmentovať v Google Analytics 4? 01:16:43
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. 29:24

III. Dimenzie a metriky Google Analytics

Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? 46:01
Bonus: Čo je to SimilarWeb a aké sú marketingové metriky? 15:52

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Analytics 4 GA4?

Online kurz Google Analytics 4 GA4 sa zameriava na najnovšiu verziu analytického nástroja Google Analytics. Nástroj poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách.

Kto používa Google Analytics 4 GA4?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon

Kde sa používa Google Analytics 4 GA4?

Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama

Prečo sa používa Google Analytics 4 GA4?

Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov

Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics 4 GA4?

DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics 4 GA4?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Google Analytics 4 GA4?

Google Analytics 4, SimilarWeb, Microsoft Power BI

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Patrik Kraus