Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov ťa naučí
- Čo sú kľúčové slová
- Tvoriť kľúčové slová
- Vyhľadávať kľúčové slová
- Overovať kľúčové slová
- Analyzovať kľúčové slová
- Klasifikovať kľúčové slová
- Zakomponovať kľúčové slová do kampaní a webu
- Stanoviť výsledky analýzy kľúčových slov
- Vyhnúť sa častým chybám
- Získavať konverzie
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
- Web developeri
- Online marketéri
- Správcovia webstránok
- Tvorcovia webstránok
- PPC špecialisti
- PPC konzultanti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov
I. Interné Vyhľadávanie
Interné Vyhľadávanie, Search | 56:35 |
II. Plánovač Kľúčových Slov
Plán Kľúčových Slov, Matica, Skladač Fráz | 1:19:00 |
Prefix, Suffix, Analýza, Pozície Kľúčových Slov | 48:26 |
Plánovač Kľúčových Slov, Cieľové Skupiny | 20:17 |
Google Ads, Plánovanie a Analýza Kľúčových Slov | 1:24:04 |
III. Výzva Zákazníka k Akcii
Farby, CTA, Tlačidlá | 47:25 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Online kurz Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov je zameraný na efektívne využívanie kľúčových slov v reklamných kampaniach pomocou platformy Google Ads. Online kurz je určený pre marketingových profesionálov, digitálnych reklamných expertov, manažérov kampaní. |
Kto používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar, SYNOT Games, Eyerim, Siemens |
Kde sa používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu |
Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Priemerná mzda špecialistu marketingových analýz je 1900 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Ads (AdWords) – Analýza Kľúčových Slov?
Google AdWords, Collabim |