Online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý ťa naučí
- Hľadať nové kľúčové slová
- Využívať skóre kvality
- Generovať frázy
- Získavať konverzie
- Na čo slúžia prognózy
- Analyzovať kľúčové slová
- Vyhnúť sa častým chybám
- Vytvárať prepojenia
- Pochopiť čo je sledovací kód
- Osvojiť si konverzie v Google Analytics
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Marketingoví špecialisti
- Marketingoví manažéri
- Majitelia e-shopu
- PPC špecialisti
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý
I. Úvod do Kurzu
Predstavenie Kurzu, Nástroje | 1:32:19 |
Príručka kurz Google Ads
Príručka kurz Google Ads | 71 strán |
II. Práca s Textom a PPC Kampane
Vata, Výplňové Slová, Pleonazmus, PPC | 37:23 |
Činný a Trpný Rod | 38:31 |
Používanie Interpunkcie, ProperCase, Korektor | 1:16:41 |
Proaktivita, Copywriting | 40:06 |
III. Kľúčové Slová a Vyhľadávanie
Zhody Kľúčových Slov, Objem Vyhľadávania | 1:23:37 |
Zhody Slov, Skladač Fráz, Modely, Exporty | 1:26:08 |
IV. Prepojenia a Konverzie
Konverzie a Ciele | 57:23 |
Tabuľky, Účty, Prepojenia, Konverzie, DSA | 2:42:02 |
Prepojenia, Vkladanie Pixel Kód, WordPress | 1:11:22 |
V. Prognózy, Metriky
Prognózy, Metriky, Textová Reklama, Skóre Kvality | 2:00:01 |
Prognózy, Konverzie,Textová Reklama | 1:43:24 |
História Zmien, Demografia, Tagy, Skripty, Ads Editor | 1:05:24 |
VI. Vytváranie a Spravovanie Rozpočtu
Firemné Rozpočty | 1:13:58 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Ads (AdWords)?
Online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý je určený pre ľudí, ktorí už majú základné znalosti a skúsenosti s platformou Google Ads a chcú sa posunúť na vyššiu úroveň. Online kurz sa zameriava na pokročilejšie techniky a stratégie využívania Google Ads pre efektívne online reklamné kampane. |
Kto používa Google Ads (AdWords)?
Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens |
Kde sa používa Google Ads (AdWords)?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Google Ads (AdWords)?
Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu |
Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords)?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords)?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Ads (AdWords)?
Google AdWords, Google Analytics, Keyword.io, Concatenation tool |