Manažérske kurzy

Kategórie online manažérske kurzy Vás zasvätia do praktických techník, ktoré by mal poznať skúsený manažér. Naučíme Vás, ako si správne naplánovať čas pomocou techniky Pomodoro a GTD a  jasne si stanovovať ciele a v ToDo zoznamoch. Budete vedieť ako riešiť a predchádzať stresovým situáciám pri veľkých projektoch. Ak ste začínajúci manažér, naučíme Vás základy projektového manažmentu s metodikou PRINCE2, správneho vedenia ľudí, pričom si vysvetlíme dôležitosť teambuildingu. Pripravili sme si pre Vás aj kurzy personalistiky a rozhodovania.

DBA titul: Ako sa stať špičkovým Manažérom?

Titul Doctor of Business Administration (DBA) je celosvetovo uznávaný titul určený pre odborníkov v oblasti podnikového manažmentu. Titul DBA reprezentuje ukončené vzdelanie manažérov, ktorí chcú posunúť svoju metodickú a praktickú úroveň a rozvíjať manažment ako vedeckú disciplínu. V Slovenskej republike titul DBA radíme medzi celoživotné profesijné vzdelávanie, a teda sa nejedná o akademický titul. (Henley […]

Čítať viac

Čo je titul MBA a má zmysel MBA študovať?

Ak ste aktuálne zamestnaný alebo hľadáte novú prácu, tak určite vnímate dynamiku a konkurenciu v dnešnom pracovnom prostredí. Rast technologických inovácií a nové trendy nás neustále motivujú vzdelávať sa. Chcete udržať krok s požiadavkami zamestnávateľov? Vedieť pohotovo reagovať na výzvy trhu? Venujte čas zdokonaľovaniu svojich hard a soft skills. Každá skúsenosť alebo zručnosť navyše je […]

Čítať viac

Neverbálna Komunikácia: Čo je a ako ju môžete využiť vo svoj prospech

Ľudia boli odjakživa spoločenské tvory, žili v skupinách a vzájomne spolupracovali. Sociálna interakcia je aj dnes neoddeliteľnou súčasťou ľudského života a má zásadný vplyv na psychickú a fyzickú pohodu človeka. Ľudia majú tiež vyvinutú schopnosť empatie. Vďaka tomu dokážeme rozlišovať emócie, vcítiť sa do druhých a pochopiť ich posolstvá aj bez použitia slov. Naučte sa […]

Čítať viac

Soft skills – Prečo sú Mäkké Zručnosti dôležité?

Vedeli ste, že až 85 % úspechov v práci závisí od dobrej komunikácie a schopnosti spolupracovať s ostatnými? Tento fakt potvrdila štúdia spoločnosti Carnegie Institute of Technology, ktorá odhalila, že technické zručnosti tvoria iba 15 % nášho profesijného úspechu. Zvyšných 85 % je o tom, ako efektívne vieme komunikovať, pracovať v tíme a riešiť konflikty. […]

Čítať viac

Prokrastinácia – Ako mať svoj Čas pod Kontrolou?

Slová „nestíham“ alebo „nemám čas“ nemožno pripísať len dnešnej uponáhľanej dobe, ale aj neefektívnemu organizovaniu pracovných činností. Prokrastinácia fenomén dnešnej doby, ktorý ovplyvňuje produktivitu nielen v profesionálnom živote mnohých ľudí. Je ľahké si ju pomýliť s lenivosťou, no ide o dva odlišné problémy, ktoré vyžadujú rozdielny prístup k riešeniu. Tento článok ponúkne pohľad na príčiny […]

Čítať viac