Online kurz Facebook Marketing II. Mierne Pokročilý will teach you
- Stanoviť si ciele
- Spravovať reklamy na Facebooku
- Propagovať vlastné web stránky
- Nastaviť si rozpočet
- Automatizovať kampane
- Vyhnúť sa častým chybám
- Tvoriť a plánovať príspevky
- Analyzovať kampane a návštevnosť
- Oboznámiť sa s grafickými nástrojmi
- Osvojiť si používanie Canva, Unsplash
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Social media špecialisti
- Online marketéri
- Majitelia Facebook funpage
- Zamestnanci marketingovej agentúry
Obsah a Učebná Osnova online kurz Facebook Marketing II. Mierne Pokročilý
I. Automatizácia a Plánovanie Príspevkov
Plánovanie Príspevkov, OneUp CTA | 27:39 |
CTA, Tlačidlá | 47:25 |
Automatizácia Príspevkov IFTTT, Upozornenia | 21:15 |
Zameranie, Plánovanie, Správy, RSS | 57:52 |
Nástroje na Plánovanie Príspevkov | 37:34 |
II. Chyby v Príspevkoch
Používatelia, Posty, Social Bakers | 1:51:24 |
Chyby Príspevky, OGP, Debugger, Texto | 36:13 |
III. Prezentovanie Produktov
Benefity, Vlastnosti Produktov | 55:33 |
IV. Stratégie Komunikácie
Hashtag Groups, AI Obrázky, Úlohy | 1:06:03 |
Správy, Komunikácia, Najlepšia Zľava, PIR | 49:06 |
Komunikácia na Sociálnych Sieťach, Scenáre, Konkurencia | 33:53 |
V. Marketingové Kampane a Reklamy
Business Manager, Kampaň, Reklamy | 1:50:58 |
Návštevnosť, URL Adresa, Analytics | 2:19:38 |
VI. Kreativita a Copywriting
Proaktivita a Copywriting | 40:06 |
Nadpisy, Chyby, Canva, Biteable, Správca Reklám | 1:57:05 |
Canva, Photopea, Avatar, Nadpisy | 42:07 |
Pablo Buffer, Texty, Canva, Unsplash | 37:22 |
VII. Sledovanie Interakcií Používateľov
Prepojenia, Vkladanie Pixel Kód | 1:11:22 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Facebook Marketing?
Online kurz Facebook Marketing II. Mierne Pokročilý je zameraný na rozšírenie a prehlbovanie znalostí v oblasti efektívneho využívania reklamnej platformy Facebook. Online kurz je určený pre tých, ktorí už majú základné znalosti a skúsenosti s Facebook marketingom a chcú sa posunúť na ďalšiu úroveň. |
Kto používa Facebook Marketing?
Alltoys, Markíza, Tatra banka, Premier Sport Tour, Caterpillar Slovakia, UNIQA, GymBeam |
Kde sa používa Facebook Marketing?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Facebook Marketing?
Pomáha naučiť sa analyzovať výsledky reklám, meranie konverzií a úspešnosť kampaní, definovať reklamné ciele, sledovať úspešnosť a optimalizovať reklamné kampane |
Aké sú TOP certifikácie na Facebook Marketing?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Facebook Marketing?
Priemerná mzda social media špecialistu je 1484 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Facebook Marketing?
Facebook, HootSuite, Canva, Photopea |