Ak máte za cieľ zvýšiť svoju viditeľnosť prostredníctvom LinkedIn platformy, naviazať užitočné kontakty a rozvíjať svoje podnikanie, odporúčame vám pristupovať k tomu s dobre premysleným plánom. V článku vám ukážeme, ako si naplánovať obsah pre váš LinkedIn profil. V používateľskom prostredí sa nachádza niekoľko nástrojov, ktoré sú potrebné spomenúť predtým ako začnete plánovať.
Média na LinkedIn
Prvým zo skupiny nástrojov sú Média (Media), ktoré sú dôležité pre zdieľanie obsahu a komunikáciu s LinkedIn používateľmi. Po kliknutí na ikonu Média môžeme začať písať príspevok, vložiť obrázok ale aj video formáty.
Hlasovanie (Poll)
Akonáhle máte otázku, chcete riešiť väčšie zapojenie vášho publika alebo riešiť angažovanosť, nebojte sa vo vašej stratégii v rámci profesijnej siete LinkedIn účtu rovnako i vašej stránky na LinkedIn využívať hlasovania (Poll).
Napísať článok (Write Article)
Niektorí ľudia doslova blogujú na LinkedIn. Používateľské rozhranie je veľmi jednoduché, podobné Wordu. Je to jeden zo spôsobov ako komunikovať, písať články a tvoriť hodnotný obsah.
Nový Príspevok (New Post)
Nový príspevok vytvoríte kliknutím na Začít Psát Příspěvek (Start a Post). Pri vytváraní príspevku si môžete kompletne skopírovať a prilepiť informácie, ktoré chcete zverejniť.
Pokiaľ sa nezobrazí miniatúra, viete ju zavrieť prípadne opätovne načítať. Zaujímavosťou je, že LinkedIn mení URL na vlastné formy URL, v porovnaní s Facebookom, ktorý URL zachováva.
Plánovanie Príspevku (Schedule Post)
Ľudia často nevedia, že je možné plánovať na LinkedIn. Plánovanie sa realizuje v pravom dolnom rohu pri pridávaní príspevku. Po rozkliknutí sa zobrazí okno kde viete nastaviť dátum a čas kedy má byť príspevok pridaný.
Po kliknutí na Ďalší sa zobrazí Rozvrh namiesto Zverejniť.
Zobrazí sa zoznam so všetkými naplánovanými príspevkami, ktoré viete preplánovať alebo zmazať. Odporúčame si sledovať kedy má byť príspevok zverejnený aby ste mali prehľad v organizácii plánovania.
Záver a odporúčania k LinkedIn Plánovaniu
Efektívne plánovanie na LinkedIn je kľúčom k budovaniu profesionálnej značky a zvyšovaniu viditeľnosti v rámci vašej siete. Na tejto platforme je dôležité udržiavať pravidelnosť príspevkov, ktoré reflektujú vaše odborné znalosti a pridanú hodnotu pre vašu sieť. Plánovanie obsahu dopredu vám umožní strategicky vybrať časy publikácií a vytvárať kvalitný obsah, ktorý zaujme. Kombinácia pútavých príspevkov, odborných článkov a interakcie so sledovateľmi vedie k dlhodobému zlepšeniu reputácie a rastu siete kontaktov.
Ak ste dočítali až do konca tohto článku, pravdepodobne máte záujem využiť Strategický marketing na LinkedIn pre zdokonalenie vášho profilu. Nebojte sa zdieľať váš pohľad na témy vo vašej oblasti podnikania. Nedostatočná aktivita na vašom LinkedIn profile vás môže ľahko pripraviť o sledovateľov a kolegov. Vaše pohľady, entuziazmus alebo edukatívny obsah s pridanou hodnotou zaujme používateľov na sociálnej sieti. Zaujímavý a pútavý obsah dopomáha k rozšíreniu profesionálnej komunity na LinkedIne. Ľudia vám budú chcieť fandiť, odporúčať vás, podnikať s vami alebo pre vás pracovať. Udržiavanie a každodenná aktualizácia vášho LinkedIn profilu je krok správnym smerom. Ďalšie zaujímavé tipy a triky nájdete v našom online kurze LinkedIn Marketing I. Začiatočník.