Online kurz Copywriting I. Začiatočník will teach you
- Naučiť sa písať texty v online svete pre weby, sociálne siete a kampane
- Pochopiť čo je copywriting a aké sú jeho ciele
- Správne komunikovať vlastnosti a benefity firemných produktov
- Získať si pozornosť používateľa a pochopiť kto sú naši zákazníci
- Vyhnúť sa častým chybám pri písaní a skontrolovať si pravopis aj gramatiku
- Efektívne používať Microsoft Word a pracovať s dokumentami
- Využívať výzvy k akcií pre zlepšovanie konverzií zákazníkov
- Správne naformátovať obsah s textom obrázkami pre web aj print
- Používať marketingové modely 5Ws, AIDA, ADAM, lievik a motýlik
- Naučiť sa ako copywriter aktívne počúvať a koncentrovať
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierna pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierna pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierna pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Základy digitálneho marketingu
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s grafikou, kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Záujemcovia o tému copywriting a content marketing
- Začínajúci copywriteri a blogeri
- Online marketéri
- Správcovia webstránok a eshopov
- Spisovatelia
- PPC špecialisti a konzultanti
- Manažéri a riaditelia
- Asistentky a virtuálne asistentky
- SEO špecialisti a konzultanti
- UX a UI špecialisti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Copywriting I. Začiatočník
I. Úvod do Copywritingu
Úvod a predstavenie kurzu Copywriting | 9:30 |
Čo je to copywriting, ciele copywritingu, aké sú typy copywriterov? | 51:12 |
Príručka kurz Copywriting
Príručka kurz Copywriting | 55 strán |
II. Použitie marketingových modelov a systémov
Využitie jasnosti v komunikácií, SMART ciele, model 5Ws | 26:22 |
Použitie marketingových modelov AIDA, ADAM, lievik, motýlik | 48:45 |
Top copywriting technika Slippery Slide | 25:38 |
Výzva k akcií (CTA), CTA ťahák, využitie farieb, tvorba tlačidiel | 47:25 |
Využitie STDC frameworku, kto sú naši zákazníci, tvorba marketingového plánu | 27:15 |
Kreatívna copywriting technika Rubber Duck Debugging a FAQ | 32:04 |
III. Efektívna komunikácia v copywritingu
Ako komunikovať a popisovať v praxi | 52:02 |
Dôležité štatistiky ku komunikácií, ako na schôdze a stretnutia, aké sú top odporúčané zručnosti pre pracovný trh | 29:42 |
Naučte sa ako copywriter aktívne počúvať | 18:24 |
IV. Prezentácia, benefity a vlastnosti produktov
Ako správne komunikovať vlastnosti a benefity produktov | 55:33 |
V. Ako na tvorbu článkov a štýl písania
Ako na tvorbu článkov, tipy a odporúčaniam k článkom | 19:19 |
Píšeme odborné publikácia a používame vedecký plurál, pasívna konštrukcia, pozor na bohemizmy | 14:52 |
Ako si skontrolovať pravopis a gramatiku, čo sú automatické opravy | 19:19 |
Bonus: Ako efektívne používať Microsoft Word a pracovať s dokumentami | 50:45 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Copywriting?
Online kurz Copywriting je zameraný na základné princípy copywritingu pre začiatočníkov. Online kurz poskytuje základné vedomosti a praktické nástroje potrebné na písanie účinných a presvedčivých textov pre rôzne marketingové a reklamné účely. |
Kto používa Copywriting?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon, Eyerim, Orange, Wüstenrot, BALÍK PLUS, SLOV-MATIC, HERZ, RESCO, UNIQA |
Kde sa používa Copywriting?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Copywriting?
Písať efektívne a presvedčivé texty, zaujať a prilákať pozornosť cieľovej skupiny, motivuje čitateľov k požadovanej reakcii, techniky pre písanie textov s vysokou konverziou |
Aké sú TOP certifikácie na Copywriting?
Copyblogger Certified Content Marketer od 900 Eur. American Writers & Artists Institute (AWAI) Copywriting Certificationsod 450 Eur. Digital Marketer Copywriting Mastery Certification od 500 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Copywriting?
Priemerná mzda copywritera je 1519 Eur podľa portálu platy.sk. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Copywriting?
Microsoft Word, Microsoft Excel, Kahoot, Keyword Tool |