Online kurz Google Ads (AdWords) I. Začiatočník will teach you
- Pracovať s Google Ads, vytvárať PPC kampane a nastavovať účet
- Používať Plánovač kľúčových slov a optimalizovať výber kľúčových výrazov
- Vytvárať efektívne reklamné texty a CTA prvky pre lepšiu konverziu
- Sledovať a analyzovať výkonnosť reklám pomocou Google Analytics
- Nastavovať KPI, konverzné ciele a vyhodnocovať úspešnosť kampaní
- Identifikovať cieľovú skupinu a správne zacieliť reklamy
- Používať rôzne bidding stratégie a optimalizovať náklady na reklamu
- Aplikovať marketingové modely AIDA, ADAM, lievik a motýlik
- Pracovať s reklamnými skupinami a diagnostikou reklám
- Sledovať históriu zmien v Google Ads a prispôsobovať stratégie
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy digitálneho marketingu
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Záujemci o tému Google Ads a PPC kampane
- Začínajúci marketéri
- Digitálni a online marketéri
- Riaditelia a manažment spoločnosti, ktoré chce využívať PPC reklamu
- Podnikatelia a majitelia e-shopov
- Marketingoví manažéri (Accounti)
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
- Majitelia webstránok
- PPC špecialisti
- Virtuálne asistentky a asitenti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) I. Začiatočník
I. Úvod do PPC a Google Ads
Predstavenie online kurzu Google Ads | 37:33 |
Čo je to PPC, PNO a NIR? Pracujeme s centrom transparentnosti reklám. | 01:10:56 |
Zakladáme účet v Google Ads. Učíme sa čo sú to jednorožce v marketingu a vyhľadávaní? | 01:02:48 |
Aké typy cieľov a kampaní v Google Ads máme a čím začať? | 25:13 |
Tvoríme prvú PPC kampaň s vhodnými typmi kľúčovými slovami. Načo si dať pozor pri tvorbe PPC reklám? | 01:15:23 |
Príručka kurz Google Ads
Príručka kurz Google Ads | 63 strán |
II. Google Ads plánovač kľúčových slov (Google Keyplanner) a analýza kľúčových slov
Používame Plánovač kľúčových Slov a objavujeme Kľúčové slová. Prognózujeme konverzie a náklady. | 18:18 |
III. Copywriting, Tone Of Voice a marketingové modely pre PPC kampane
Ako správne komunikovať benefity a vlastnosti produktov v PPC reklamách? | 55:33 |
Učíme sa používať modely AIDA, ADAM, Lievik a Motýlik. | 48:45 |
Čo je to Tone Of Voice (Brand Voice) a aké má dimenzie? | 44:08 |
Učíme sa používať copy techniku Slippery Slide na vhodné CTAčka. | 25:38 |
Precvičujeme CTAčka a vyberáme správne slovesá. CTAčka aj pre tlačidlá do bannerových reklám. | 47:25 |
IV. KPI, konverzie a ciele
Čo sú to KPI a KRI? Ako na SWOT analýzu? | 01:49:55 |
Ako na meranie konverzií a vyhodnocovanie v Google Ads? | 25:45 |
Ako na sledovanie konverzií v Google Analytics. Ako si správne nastaviť ciele (SMART)? | 57:23 |
V. Vytvárame reklamnú kampaň
Prechádzame, analyzujeme návrhy kľúčových a dávame feedback. Robíme si prípravu na PPC kampaň. | 01:01:57 |
Identifikujeme cieľovú skupinu. Tvoríme a nastavujeme novú reklamnú kampaň. | 01:45:41 |
Ako vyzerá štruktúra kampaní v Google Ads? Ako pomenovať kampane? Ako na oblasti a publiká? | 41:28 |
Tvoríme reklamnú kampaň pre elektrické kolobežky. | 01:10:29 |
VI. Tvorba reklám, reklamných skupín a nástroj diagnostika reklamy
Ako nastaviť reklamné skupiny a reklamy? Používame nástroj Diagnostika reklamy. Ako komunikovať benefity a výhody? | 46:41 |
VII. Bonus: Vzorové PPC projekty a história zmien Google Ads
Ukážka z PPC konzultácie. Kvalitný web s UX a UI ako základ pre kvalitnú PPC kampaň s reklamami. | 07:08 |
Ako funguje Google vyhľadávanie? Robíme základnú analýza webu. | 23:33 |
Analýza kľúčových slov (keywords) v Plánovači Google Ads. | 34:02 |
Ako využiť promá a kupóny? Robíme plánovanie kľúčových slov. | 01:51:40 |
Čo sú to zhody kľúčových slov a ako sa používajú? Používame skladače slov a vylučovanie slov. | 01:06:35 |
Tvoríme PPC reklamy pre projekt. | 02:22:10 |
Čo sú to štatistiky aukcií? Ako používať vylučovacie kľúčové slová a históriu zmien? | 26:17 |
Ako na históriu zmien v Google Ads? | 07:27 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Ads (AdWords)?
Online kurz Google Ads (AdWords) je zameraný na efektívne využívanie kľúčových slov v reklamných kampaniach pomocou platformy Google Ads. Online kurz je určený pre marketingových profesionálov, digitálnych reklamných expertov, manažérov kampaní. |
Kto používa Google Ads (AdWords)?
Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens |
Kde sa používa Google Ads (AdWords)?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Google Ads (AdWords)?
Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu |
Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords)?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords)?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Ads (AdWords)?
Google Ads (AdWords), Keyword Tool |