Online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý will teach you

  • Hľadať nové kľúčové slová
  • Využívať skóre kvality
  • Generovať frázy
  • Získavať konverzie
  • Na čo slúžia prognózy
  • Analyzovať kľúčové slová
  • Vyhnúť sa častým chybám
  • Vytvárať prepojenia
  • Pochopiť čo je sledovací kód
  • Osvojiť si konverzie v Google Analytics

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri
  • Majitelia e-shopu
  • PPC špecialisti
  • Zamestnanci online marketingovej agentúry

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý

I. Úvod do Kurzu

Predstavenie Kurzu, Nástroje 1:32:19

Príručka kurz Google Ads

Príručka kurz Google Ads 71 strán

II. Práca s Textom a PPC Kampane

Vata, Výplňové Slová, Pleonazmus, PPC 37:23
Činný a Trpný Rod 38:31
Používanie Interpunkcie, ProperCase, Korektor 1:16:41
Proaktivita, Copywriting 40:06

III. Kľúčové Slová a Vyhľadávanie

Zhody Kľúčových Slov, Objem Vyhľadávania 1:23:37
Zhody Slov, Skladač Fráz, Modely, Exporty 1:26:08

IV. Prepojenia a Konverzie

Konverzie a Ciele 57:23
Tabuľky, Účty, Prepojenia, Konverzie, DSA 2:42:02
Prepojenia, Vkladanie Pixel Kód, WordPress 1:11:22

V. Prognózy, Metriky

Prognózy, Metriky, Textová Reklama, Skóre Kvality 2:00:01
Prognózy, Konverzie,Textová Reklama 1:43:24
História Zmien, Demografia, Tagy, Skripty, Ads Editor 1:05:24

VI. Vytváranie a Spravovanie Rozpočtu

Firemné Rozpočty 1:13:58

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Ads (AdWords)?

Online kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý je určený pre ľudí, ktorí už majú základné znalosti a skúsenosti s platformou Google Ads a chcú sa posunúť na vyššiu úroveň. Online kurz sa zameriava na pokročilejšie techniky a stratégie využívania Google Ads pre efektívne online reklamné kampane.

Kto používa Google Ads (AdWords)?

Všeobecná úverová banka, Orange, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens

Kde sa používa Google Ads (AdWords)?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Google Ads (AdWords)?

Cieľové zameranie, široká sieť zobrazovania, platenie iba za výsledky, merateľnosť výkonu, flexibilita a kontrola, možnosti retargetingu, konkurenčná výhoda, flexibilita rozpočtu

Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords)?

Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords)?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Google Ads (AdWords)?

Google AdWords, Google Analytics, Keyword.io, Concatenation tool

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses

Assessments of our students

5

5 Patrik Kraus

5 Erik Samuhel

5 Jozef Lenarčič

Pre mňa jeden z najlepšie vysvetlených a prednesených kurzov. Školiteľ vie čo hovorí a vie to perfektne podať ďalej. Oceňujem to, že to nieje len kurz o 200 stránkovej prezentácii s textom, ale hlavne je to o praktických ukážkach na reálnych projektoch.