Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní will teach you
- Maximalizovať zisk a vytvoriť online audit systém
- Zarobiť z kampaní vo vyhľadávacej sieti ešte viac
- Tvoriť dvojičky, trojičky kľúčových slov
- Posudzovať kvalitu kľúčových slov a skóre kvality
- Vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
- Vyhodnocovať mieru preklikov
- Stanoviť politiku predaja, konverzie a podnikateľský zámer
- Vytvárať publiká, demograficky zacieľovať a zúžiť záujem
- Tvoriť vylučujúce slová
- Stanoviť predaj
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Marketingoví špecialisti
- Marketingoví manažéri
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
- Majitelia webstránok
- PPC špecialisti
- PPC freelanceri
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní
I. Konverzie a Plánovanie
Meranie, Zobrazenie, Konverzie, Ciele | 1:21:17 |
Plánovanie, SMARTER, Podúčty, Reporty | 1:56:22 |
II. Optimalizácia Kampane
Štruktúra Účtu, Gramatika, Optimalizácia Kampane | 52:40 |
Forecast, Prognózy, Riadok Súčtu, Regresia, Linest | 3:05:32 |
III. Algoritmus, Štatistika
XLSB, Hľadanie Riešenia, Riešiteľ, Algoritmy | 1:16:24 |
Scenáre, Finančné Vzorce, Tabuľka Údajov, Štatistika | 2:25:50 |
IV. Regresia, Importy
Regresia, Trendová Spojnica, Miera Spoľahlivosti | 1:31:03 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Online kurz Google Ads VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní sa zameriava na dôležité procesy, ktoré umožňujú inzerentom získať užitočné poznatky o výkonnosti ich reklamných kampaní a následne optimalizovať ich pre dosiahnutie lepších výsledkov. |
Kto používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
HAPPY ONE, Všeobecná úverová banka, REGIONPRESS, Telekom, touchIT, Obchodné domy PRIOR STRED, Premier Sport Tour, GymBeam, SportZoo, Všeobecná zdravotná poisťovňa |
Kde sa používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Kampane vyhľadávacej siete, kampane obsahovej siete, reklamy na YouTube, mobilné reklamy |
Prečo sa používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Optimalizácia návratnosti investícií, zlepšenie efektivity kampaní, zvyšovanie relevancie reklám, Identifikácia trendov a vzorov, konkurenčná výhoda |
Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur a online marketingového špecialistu 1,683 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreativity, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?
Google AdWords, Google Analytics, Microsoft Excel, PowerPivot |