Online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní will teach you

  • Maximalizovať zisk a vytvoriť online audit systém
  • Zarobiť z kampaní vo vyhľadávacej sieti ešte viac
  • Tvoriť dvojičky, trojičky kľúčových slov
  • Posudzovať kvalitu kľúčových slov a skóre kvality
  • Vyhodnocovať úspešnosť a funkčnosť
  • Vyhodnocovať mieru preklikov
  • Stanoviť politiku predaja, konverzie a podnikateľský zámer
  • Vytvárať publiká, demograficky zacieľovať a zúžiť záujem
  • Tvoriť vylučujúce slová
  • Stanoviť predaj

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri
  • Zamestnanci online marketingovej agentúry
  • Majitelia webstránok
  • PPC špecialisti
  • PPC freelanceri

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní

I. Konverzie a Plánovanie

Meranie, Zobrazenie, Konverzie, Ciele 1:21:17
Plánovanie, SMARTER, Podúčty, Reporty 1:56:22

II. Optimalizácia Kampane

Štruktúra Účtu, Gramatika, Optimalizácia Kampane 52:40
Forecast, Prognózy, Riadok Súčtu, Regresia, Linest 3:05:32

III. Algoritmus, Štatistika

XLSB, Hľadanie Riešenia, Riešiteľ, Algoritmy 1:16:24
Scenáre, Finančné Vzorce, Tabuľka Údajov, Štatistika 2:25:50

IV. Regresia, Importy

Regresia, Trendová Spojnica, Miera Spoľahlivosti 1:31:03

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

Online kurz Google Ads VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní sa zameriava na dôležité procesy, ktoré umožňujú inzerentom získať užitočné poznatky o výkonnosti ich reklamných kampaní a následne optimalizovať ich pre dosiahnutie lepších výsledkov.

Kto používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

HAPPY ONE, Všeobecná úverová banka, REGIONPRESS, Telekom, touchIT, Obchodné domy PRIOR STRED, Premier Sport Tour, GymBeam, SportZoo, Všeobecná zdravotná poisťovňa

Kde sa používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

Kampane vyhľadávacej siete, kampane obsahovej siete, reklamy na YouTube, mobilné reklamy

Prečo sa používa Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

Optimalizácia návratnosti investícií, zlepšenie efektivity kampaní, zvyšovanie relevancie reklám, Identifikácia trendov a vzorov, konkurenčná výhoda

Aké sú TOP certifikácie na Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur a online marketingového špecialistu 1,683 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreativity, marketing a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses

Assessments of our students

5

5 Patrik Kraus

5 Erik Samuhel