Online kurz Marketingová Stratégia will teach you

  • Pochopiť rozdiel medzi marketingovou stratégiou a taktikou a analyzovať príklady úspešných stratégií
  • Pracovať s KPI, KRI a SWOT analýzou na meranie efektivity marketingových kampaní
  • Stanoviť marketingové hypotézy a využívať techniky upsell a cross-sell na zvýšenie ziskovosti
  • Osvojiť si populárne marketingové modely ako STDC, AIDA, ADAM, lievik a motýlik
  • Riadiť marketingové projekty, určovať zodpovednosti a predchádzať zlyhaniam pomocou PRINCE2
  • Segmentovať zákazníkov a vytvárať marketingové persóny na základe Tone of Voice a Brand Voice
  • Používať Google Analytics 4 na analýzu zákazníckych ciest, konverzií a výkonnosti kampaní
  • Vytvárať efektívne CTA prvky a vyhnúť sa bežným chybám v marketingovej komunikácii
  • Plánovať marketingové rozpočty, kontrolovať chyby v stratégiách a optimalizovať procesy
  • Implementovať YouTube marketing, analyzovať kanály a monetizovať obsah efektívnymi stratégiami

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketing mierne pokročilý
  • Digitálny (Online) marketing mierne pokročilý
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemci o tému stratégia a marketingová stratégia
  • Budúci a aktuálni marketingoví manažéri
  • Osoby, ktoré sa zaujímajú o kariéru v oblasti marketingu a manažmente
  • Projektoví, produktoví manažéri a accounti
  • Online marketéri
  • Majitelia, riaditelia firiem a vedenie firmy
  • Podnikatelia
  • Marketingoví stratégovia
  • Konzultanti a špecialisti
  • Obchodníci

Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketingová Stratégia

I. Úvod do marketingovej stratégie

Predstavenie online kurz marketingová stratégia. 10:02
Čo je to marketingová stratégia a taktika? Prechádzame príklady na stratégie. 01:33:49
Čo sú to KPI a KRI v marketingovej stratégií? Ako na SWOT analýzu? 01:49:55
Ako správne stanoviť marketingové hypotézy? 28:07
Aké sú najčastejšie chyby v stratégiách, prípadových štúdiách a záverečných prácach. 14:59
Ako zarobiť viac peňazí v podnikaní? Čo je to upsell a cross-sell stratégia? 39:46

II. Marketingové modely a systémy

Čo je to STDC framework/model a ako na marketingový plán? 27:15
Aké sú overené marketingové modely? Predstavujeme modely AIDA, ADAM, lievik a motýlik. 48:45
Čo je to technika slippery slide a ako na CTA? 25:38
Ako zvoliť správne CTA a tvoriť CTA prvky? 47:25
Pozor na slovnú vatu, výplňové slová v textoch a stratégií. 37:23

III. Stratégie a projektové riadenie

Ako na organizácia podniku a aké sú odporúčané role na projekte? 31:54
Ako na predprojektovú prípravu? 30:04
Čo je to proces strategické riadenie projektu a ako ho správne uchopiť? 09:11
Ako na zdôvodnenia projektov? 36:13
Čo je to kvalita v projektoch a stratégiach? 16:00
Čo je riziko a ako na manažment rizík? 01:13:18

IV. Cieľové skupiny a persóny

Čo sú to marketingové persóny a ako ich tvoriť? 16:06
Čo je to Tone Of Voice a Brand Voice aké majú dimenzie? 44:08
Ako správne uchopiť proaktivitu v marketingu? 40:06

V. Marketingové analýzy a vyhodnocovanie v Google Analytics GA4

Ako začať s Google Analytics a ako si ho nastaviť? 01:19:30
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? 53:52
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. 29:24
Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? 46:01
Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. 57:23
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? 34:18
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? 56:35
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? 29:02
Používanie ďalšieho analytického nástroja Matomo vo WordPresse. 01:02:56

VI. Rozpočty a Kontrola Chýb

Ako na firemné rozpočty k projektoch a stratégiam? 01:13:58
Čo sú to kontrolné zoznamy? Ako znižovať chybovosť? 57:49
Čo je to kreatívna technika Rubber Duck Debugging a ako na FAQ? 32:04

VII. Video a YouTube marketing

Ako na analytiku YouTube kanála? Pracujeme s YouTube Query a Subscribe. 38:56
Ako zarobiť viac peňazí z YouTube? Ako na záverečné obrazovka a CTA? 43:27
Aké sú odporúčané zdroje, knihy a FB skupiny? 06:26

Bonus: VIII. Vizuálna identita a grafický dizajn

Čo sú to farebné vzorkovníky a ASE formáty? 56:07

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses