Online kurz Copywriting I. Začiatočník ťa naučí

  • Naučiť sa písať texty v online svete pre weby, sociálne siete a kampane
  • Pochopiť čo je copywriting a aké sú jeho ciele
  • Správne komunikovať vlastnosti a benefity firemných produktov
  • Získať si pozornosť používateľa a pochopiť kto sú naši zákazníci
  • Vyhnúť sa častým chybám pri písaní a skontrolovať si pravopis aj gramatiku
  • Efektívne používať Microsoft Word a pracovať s dokumentami
  • Využívať výzvy k akcií pre zlepšovanie konverzií zákazníkov
  • Správne naformátovať obsah s textom obrázkami pre web aj print
  • Používať marketingové modely 5Ws, AIDA, ADAM, lievik a motýlik
  • Naučiť sa ako copywriter aktívne počúvať a koncentrovať

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierna pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierna pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierna pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Základy digitálneho marketingu
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s grafikou, kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemcovia o tému copywriting a content marketing
  • Začínajúci copywriteri a blogeri
  • Online marketéri
  • Správcovia webstránok a eshopov
  • Spisovatelia
  • PPC špecialisti a konzultanti
  • Manažéri a riaditelia
  • Asistentky a virtuálne asistentky
  • SEO špecialisti a konzultanti
  • UX a UI špecialisti

Obsah a Učebná Osnova online kurz Copywriting I. Začiatočník

I. Úvod do Copywritingu

Úvod a predstavenie kurzu Copywriting 9:30
Čo je to copywriting, ciele copywritingu, aké sú typy copywriterov? 51:12

Príručka kurz Copywriting

Príručka kurz Copywriting 55 strán

II. Použitie marketingových modelov a systémov

Využitie jasnosti v komunikácií, SMART ciele, model 5Ws 26:22
Použitie marketingových modelov AIDA, ADAM, lievik, motýlik 48:45
Top copywriting technika Slippery Slide 25:38
Výzva k akcií (CTA), CTA ťahák, využitie farieb, tvorba tlačidiel 47:25
Využitie STDC frameworku, kto sú naši zákazníci, tvorba marketingového plánu 27:15
Kreatívna copywriting technika Rubber Duck Debugging a FAQ 32:04

III. Efektívna komunikácia v copywritingu

Ako komunikovať a popisovať v praxi 52:02
Dôležité štatistiky ku komunikácií, ako na schôdze a stretnutia, aké sú top odporúčané zručnosti pre pracovný trh 29:42
Naučte sa ako copywriter aktívne počúvať 18:24

IV. Prezentácia, benefity a vlastnosti produktov

Ako správne komunikovať vlastnosti a benefity produktov 55:33

V. Ako na tvorbu článkov a štýl písania

Ako na tvorbu článkov, tipy a odporúčaniam k článkom 19:19
Píšeme odborné publikácia a používame vedecký plurál, pasívna konštrukcia, pozor na bohemizmy 14:52
Ako si skontrolovať pravopis a gramatiku, čo sú automatické opravy 19:19
Bonus: Ako efektívne používať Microsoft Word a pracovať s dokumentami 50:45

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Copywriting?

Online kurz Copywriting je zameraný na základné princípy copywritingu pre začiatočníkov. Online kurz poskytuje základné vedomosti a praktické nástroje potrebné na písanie účinných a presvedčivých textov pre rôzne marketingové a reklamné účely.

Kto používa Copywriting?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon, Eyerim, Orange, Wüstenrot, BALÍK PLUS, SLOV-MATIC, HERZ, RESCO, UNIQA

Kde sa používa Copywriting?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Copywriting?

Písať efektívne a presvedčivé texty, zaujať a prilákať pozornosť cieľovej skupiny, motivuje čitateľov k požadovanej reakcii, techniky pre písanie textov s vysokou konverziou

Aké sú TOP certifikácie na Copywriting?

Copyblogger Certified Content Marketer od 900 Eur. American Writers & Artists Institute (AWAI) Copywriting Certificationsod 450 Eur. Digital Marketer Copywriting Mastery Certification od 500 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Copywriting?

Priemerná mzda copywritera je 1519 Eur podľa portálu platy.sk. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Copywriting?

Microsoft Word, Microsoft Excel, Kahoot, Keyword Tool

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Jarmila Fečková

5 Erik Samuhel