Online kurz Digitálny Marketing ťa naučí
- Ako začať s digitálnym marketingom
- Vybrať spôsob ako zarábať na internete
- Analyzovať si konkurenciu a konkurenčné produkty
- Plánovať a nastavovať PPC kampane v Google Ads
- Pochopiť rozdiely medzi vlastnosťami a benefitmi produktov
- Využívať aktuálne kľúčové trendy v online marketingu a reklame
- Vyhľadávať potenciál online marketingu pre spoločnosť na základe profilov
- Používať nástroje digitálneho marketingu ako SimilarWeb, Xtensio, Google Analytics
- Analyzovať ukážky digitálnych reklamných PPC kampaní
- Pripraviť si základnú analýzu kľúčových slov pre tvorbu kampaní a obsahu
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Marketingové a podnikateľské myslenie (mindset) je výhodou
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni digitálni marketéri
- Marketingoví konzultanti
- Marketingoví manažéri (Accounti)
- Správcovia webstránky
- Majitelia e-shopu
- Blogeri
- Podnikatelia
- Začínajúce firmy a startupy
- Copywriteri
- Obsahoví (content) marketéri
Obsah a Učebná Osnova online kurz Digitálny Marketing
I. Úvod do Digitálneho Marketingu
Predstavenie Kurzu | 15:33 |
Zdroje, Knihy, FB Skupiny | 06:26 |
II. Marketingový Plán a Modely
Čo je Digitálny Marketing a Marketingový Proces | 05:14 |
Analýza a Profil Podniku | 18:17 |
RACI Matica, Role | 21:38 |
STDC Framework, Fázy STDC a Marketingový Plán | 27:15 |
Benefity a Vlastnosti Produktov | 55:33 |
III. Marketingové Persóny a Google Analytics
Marketingové Persóny | 16:06 |
Analýza Konkurencie, Google Ads, Similar Web | 14:32 |
Marketingové Kanály a SimilarWeb | 25:36 |
Google Analytics, Pluginy, Technologické Profily | 12:57 |
Konverzie a Ciele | 57:23 |
IV. Affiliate Marketing a Vyhľadávanie
Ako Zarobiť na Internete, Affiliate Marketing | 47:35 |
Google Vyhľadávanie, Finstat, RUZ, Akreditácia, Web | 11:48 |
Porovnávanie, Knihy, Inkognito Režim, Vyhľadávanie | 1:13:34 |
V. Google Ads, Kampaň a Kľúčové Slová
Porovnávanie Marketingu, Marketing Brief | 1:20:56 |
Kampaň, Google Ads, Rozpočet, Segmenty Publika | 1:11:18 |
Google Ads, Kampaň, Plánovač Kľúčových Slov | 36.24 |
Sektorovo Riadené Inovácie, Minifikovaný Kód, Mapy | 2:09:55 |
VI. Web Analytika a Matomo
Matomo, WordPress, Web Analytika | 1:02:56 |
VII. Rozpočty, Zdroje a Náklady
Rozpočty Online Marketingu | 19:07 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Digitálny Marketing?
Online kurz Digitálny Marketing sa zameriava na rôzne aspekty marketingu a reklamy v digitálnom prostredí. Online kurz poskytuje študentom znalosti, zručnosti a stratégie potrebné na úspešné uplatnenie v oblasti digitálneho marketingu. |
Kto používa Digitálny Marketing?
Všeobecná úverová banka, Orange Slovensko, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens |
Kde sa používa Digitálny Marketing?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Digitálny Marketing?
Dosiahnutie širokého online publika, cieľové zameranie, interakcia a zapojenie zákazníkov, merateľnosť výkonu, flexibilita a personalizácia, vyššia efektivita a nižšie náklady |
Aké sú TOP certifikácie na Digitálny Marketing?
Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Digitálny Marketing?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Digitálny Marketing?
Google AdWords, Google Analytics, Google Trends, SimilarWeb, Microsoft Clarity |