Online kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý ťa naučí

  • Pracovať s udalosťami (Events) v Google Analytics 4 a využívať ich v reportoch
  • Používať interné vyhľadávanie (Search) v GA4 a analyzovať dopyty používateľov
  • Nastaviť a spravovať konverzie (Conversion) a ciele (Goals) v GA4
  • Používať kľúčové udalosti (Key Events) na sledovanie dôležitých akcií na webe
  • Zorientovať sa v metrikách a dimenziách GA4 a vytvárať vlastné dashboardy
  • Analyzovať zákaznícke cesty (Customer Journeys) a ich vplyv na konverzie
  • Pracovať s analytickými modelmi na segmentáciu používateľov
  • Implementovať a testovať hypotézy v rámci webovej analytiky
  • Používať pokročilé analytické nástroje ako Matomo vo WordPresse
  • Optimalizovať webové stránky na základe získaných dát a metrík

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Základy Google Analytics GA4
  • Odporúčaním pre tento kurz je absolvovanie online kurzu Google Analytics 4 GA4
  • Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Pokročilá práca s textovým editorom
  • Analytické a logické myslenie je výhodou
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemcovia o tému Google Analytics 4 a digitálny marketing
  • Absolventi nášho online kurzu Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník
  • Budúci a aktuálni online marketéri
  • Marketingoví špecialisti a Manažéri
  • PPC špecialisti a Copywriteri
  • Podnikatelia
  • Majitelia e-shopov alebo webstránok
  • E-commerce manažéri a Accounti
  • Weboví analytici
  • Virtuálne asistentky a asistenti

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý

I. Vyhľadávanie a udalosti v Google Analytics 4

Čo sú udalosti (Events) a ako sa s nimi pracuje v GA4? 53:58
Používame udalosti v reportoch Google Analytics. 34:34
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? 56:35

II. Konverzie, kľúčové udalosti a ciele

Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. 57:23
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? 34:18

III. Metriky a zákaznícke cesty v GA4

Zorientovanie sa v metrikách a dimenziách GA4. Tvoríme vlastný dashboard. 43:50
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? 29:02

Bonus: IV. Hypotézy a webová analytika

Ako na stanovenie hypotéz v marketingu? 28:07
Používanie ďalšieho analytického nástroj Matomo vo WordPresse. 01:02:56

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Analytics 4 GA4?

Google Analytics 4 GA4 je najnovšia verzia analytického nástroja, ktorá poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách.

Kto používa Google Analytics 4 GA4?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon

Kde sa používa Google Analytics 4 GA4?

Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama

Prečo sa používa Google Analytics 4 GA4?

Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov

Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics 4 GA4?

DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics 4 GA4?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Google Analytics 4 GA4?

Google Analytics 4, SimilarWeb, WordPress, MonsterInsights, Matomo

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora