Online kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý ťa naučí
- Pracovať s udalosťami (Events) v Google Analytics 4 a využívať ich v reportoch
- Používať interné vyhľadávanie (Search) v GA4 a analyzovať dopyty používateľov
- Nastaviť a spravovať konverzie (Conversion) a ciele (Goals) v GA4
- Používať kľúčové udalosti (Key Events) na sledovanie dôležitých akcií na webe
- Zorientovať sa v metrikách a dimenziách GA4 a vytvárať vlastné dashboardy
- Analyzovať zákaznícke cesty (Customer Journeys) a ich vplyv na konverzie
- Pracovať s analytickými modelmi na segmentáciu používateľov
- Implementovať a testovať hypotézy v rámci webovej analytiky
- Používať pokročilé analytické nástroje ako Matomo vo WordPresse
- Optimalizovať webové stránky na základe získaných dát a metrík
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Základy Google Analytics GA4
- Odporúčaním pre tento kurz je absolvovanie online kurzu Google Analytics 4 GA4
- Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Pokročilá práca s textovým editorom
- Analytické a logické myslenie je výhodou
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Záujemcovia o tému Google Analytics 4 a digitálny marketing
- Absolventi nášho online kurzu Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník
- Budúci a aktuálni online marketéri
- Marketingoví špecialisti a Manažéri
- PPC špecialisti a Copywriteri
- Podnikatelia
- Majitelia e-shopov alebo webstránok
- E-commerce manažéri a Accounti
- Weboví analytici
- Virtuálne asistentky a asistenti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics 4 GA4 II. Mierne Pokročilý
I. Vyhľadávanie a udalosti v Google Analytics 4
Čo sú udalosti (Events) a ako sa s nimi pracuje v GA4? | 53:58 |
Používame udalosti v reportoch Google Analytics. | 34:34 |
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? | 56:35 |
II. Konverzie, kľúčové udalosti a ciele
Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. | 57:23 |
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? | 34:18 |
III. Metriky a zákaznícke cesty v GA4
Zorientovanie sa v metrikách a dimenziách GA4. Tvoríme vlastný dashboard. | 43:50 |
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? | 29:02 |
Bonus: IV. Hypotézy a webová analytika
Ako na stanovenie hypotéz v marketingu? | 28:07 |
Používanie ďalšieho analytického nástroj Matomo vo WordPresse. | 01:02:56 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Analytics 4 GA4?
Google Analytics 4 GA4 je najnovšia verzia analytického nástroja, ktorá poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách. |
Kto používa Google Analytics 4 GA4?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Google Analytics 4 GA4?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Google Analytics 4 GA4?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov |
Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics 4 GA4?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics 4 GA4?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Analytics 4 GA4?
Google Analytics 4, SimilarWeb, WordPress, MonsterInsights, Matomo |