Online kurz Google Analytics I. Začiatočník ťa naučí
- Pracovať so segmentami
- Analyzovať webové ukazovatele a metriky
- Používať rozšírenia, ktoré ti pomôžu analyzovať potenciálnych zákazníkov webu
- Naučiť sa jednoduchú aj pokročilú implementáciu
- Získať pevné základy s prácou v Google Analytics
- Nakonfigurovať Google Analytics a vyhodnocovať jeho údaje
- Osvojiť si metodiky meraní Google Analytics
- Pridávať komentáre
- Naučiť sa používať regulárne výrazy
- Vytvárať filtre a segmenty
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Marketingoví špecialisti
- Marketingoví manažéri
- Online marketéri
- PPC špecialisti
- Weboví analytici
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics I. Začiatočník
I. Úvod do Google Analytics
Analytika, Účet, GATC, Cookies, Tag Assistant | 1:59:36 |
Test 01 | 20 min |
Príručka kurz Google Analytics
Príručka kurz Google Analytics | 90 strán |
II. Google Tag Manager, Akvizície
Google Tag Manager, Akvizície, Návštevnosti | 1:28:26 |
Test 02 | 10 min |
Cookies, Konverzie, Zobrazenia, Nastavenia | 1:24:43 |
Test 03 | 10 min |
III. Publikum a Používatelia
Analytika, Účet, GATC, Cookies, Tag Assistant | 1:59:36 |
Test 04 | 10 min |
IV. Komentáre, Metriky, Relácie
Založenie, Publikum, Vzorky, Komentáre, Metriky | 2:02:12 |
Test 05 | 20 min |
Rozšírenia, GAOOB, Povolenia, Akvizícia, Kanály | 1:27:40 |
Test 06 | 10 min |
V. Zdroje Návštevnosti, Prehľad Kanálov
Rozšírenia, GAOOB, Povolenia, Akvizícia, Kanály | 1:28:26 |
Test 07 | 20 min |
Akvizície, Social, Referral, Organic, Preklepy | 16:00 |
Test 08 | 10 min |
VI. Prehľad Správanie, Rýchlosť
Správanie, Rýchlosti, Tok Správania, Prehľady | 46:22 |
Test 09 | 10 min |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Analytics?
Online kurz Google Analytics I. Začiatočník je zameraný na bezplatný nástroj poskytovaný spoločnosťou Google, ktorý umožňuje sledovať, merať a analyzovať návštevnosť webových stránok a mobilných aplikácií. |
Kto používa Google Analytics?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Google Analytics?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Google Analytics?
Meranie a analýza návštevnosti, identifikovať účinnosť rôznych marketingových kanálov, umožňuje nastaviť a sledovať konverzie a ciele na webovej stránke, správanie používateľov a vytvárať vlastné správy a segmenty |
Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Analytics?
Google Analytics, Google Tag Manager, Xtensio |