Online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý ťa naučí
- Vytvárať pokročilé funkcie merania výkonnosti webu
- Interpretovať zozbierané údaje a využiť ich v marketingu
- Získať potrebné webové analýzy a využiť ich pre svoju stránku
- Využívať krátke odkazy prostredníctvom Bitly
- Najvhodnejšiu konfiguráciu
- Vytvárať si segmenty
- Pracovať s Keyword Hero
- Stanoviť si antipersónu
- Používať marketingové nástroje ako Hotjar
- Triediť publikum podľa demografických údajov
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Marketingoví špecialisti
- Marketingoví manažéri
- Majitelia alebo správcovia webstránky či e-shopu
- Weboví analytici
- Zamestnanci online marketingovej agentúry
- Skúsení online marketéri
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý
I. Segmenty a Cieľová Skupina
Publikum, Hootsuite, Kľúčové Slová | 2:02:37 |
Používatelia, Prepojenia, Segmenty, Regexp, SEO | 1:31:34 |
Segmenty, Demografia, Cieľovka, Keyword Hero | 1:16:53 |
II. Akvizície a UTM Parametre
AntiPersona, Akvizície, UTM Builder, Filtre, Ciele | 1:38:30 |
Testovací Profil, Filtrovanie, Akvizícia, Bitly | 1:22:55 |
III. Konverzie
Testy, Ciele, Konverzie, Page Analytics, Hotjar | 33:41 |
IV. Sledovacie Kódy a Pixely
Prepojenia, Vkladanie Pixel Kód | 1:11:22 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Analytics?
Online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý je zameraný na bezplatný nástroj poskytovaný spoločnosťou Google, ktorý umožňuje sledovať, merať a analyzovať návštevnosť webových stránok a mobilných aplikácií. |
Kto používa Google Analytics?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Google Analytics?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Google Analytics?
Meranie a analýza návštevnosti, identifikovať účinnosť rôznych marketingových kanálov, umožňuje nastaviť a sledovať konverzie a ciele na webovej stránke, správanie používateľov a vytvárať vlastné správy a segmenty |
Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Analytics?
Google Analytics, Xtensio |