Online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý ťa naučí

  • Vytvárať pokročilé funkcie merania výkonnosti webu
  • Interpretovať zozbierané údaje a využiť ich v marketingu
  • Získať potrebné webové analýzy a využiť ich pre svoju stránku
  • Využívať krátke odkazy prostredníctvom Bitly
  • Najvhodnejšiu konfiguráciu
  • Vytvárať si segmenty
  • Pracovať s Keyword Hero
  • Stanoviť si antipersónu
  • Používať marketingové nástroje ako Hotjar
  • Triediť publikum podľa demografických údajov

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri
  • Majitelia alebo správcovia webstránky či e-shopu
  • Weboví analytici
  • Zamestnanci online marketingovej agentúry
  • Skúsení online marketéri

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý

I. Segmenty a Cieľová Skupina

Publikum, Hootsuite, Kľúčové Slová 2:02:37
Používatelia, Prepojenia, Segmenty, Regexp, SEO 1:31:34
Segmenty, Demografia, Cieľovka, Keyword Hero 1:16:53

II. Akvizície a UTM Parametre

AntiPersona, Akvizície, UTM Builder, Filtre, Ciele 1:38:30
Testovací Profil, Filtrovanie, Akvizícia, Bitly 1:22:55

III. Konverzie

Testy, Ciele, Konverzie, Page Analytics, Hotjar 33:41

IV. Sledovacie Kódy a Pixely

Prepojenia, Vkladanie Pixel Kód 1:11:22

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Analytics?

Online kurz Google Analytics II. Mierne Pokročilý je zameraný na bezplatný nástroj poskytovaný spoločnosťou Google, ktorý umožňuje sledovať, merať a analyzovať návštevnosť webových stránok a mobilných aplikácií.

Kto používa Google Analytics?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon

Kde sa používa Google Analytics?

Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama

Prečo sa používa Google Analytics?

Meranie a analýza návštevnosti, identifikovať účinnosť rôznych marketingových kanálov, umožňuje nastaviť a sledovať konverzie a ciele na webovej stránke, správanie používateľov a vytvárať vlastné správy a segmenty

Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics?

DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Erik Samuhel