Online kurz Google Analytics III. Pokročilý ťa naučí

  • Získať potrebné webové analýzy
  • Interpretovať zozbierané údaje
  • Naučiť sa používať regulárne výrazy
  • Odprezentovať a vyhodnocovať úlohy
  • Analyzovať rôzne ukazovatele
  • Pracovať s publikami
  • Vysporiadať sa s not provided
  • Filtrovať a časovať stránky
  • Využiť údaje v marketingu
  • Využiť pre svoju stránku webové analýzy

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Základy práce s textovým editorom

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Marketingoví špecialisti
  • Marketingoví manažéri
  • Majitelia alebo správcovia webstránky či e-shopu
  • Weboví analytici
  • Zamestnanci online marketingovej agentúry
  • Skúsení online marketéri

Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics III. Pokročilý

I. Obsahová Sieť

Color Mapy, Page Analytics, Sitemapy, Screaming Frog 2:35:00
Remarketing, Persóny, Uchovávanie Údajov 1:32:40
SimilarWeb, Segmenty, RegexBuddy, Podmienky 1:31:19

II. Nastavenie Cieľa

Konverzie, Cieľ, Nastavenie Cieľa, Atribučné Modely 48:26
Filtre, SPAM, IP, Ciele, Časovanie, Publiká, UTM 2:10:23

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Google Analytics?

Google Analytics je nástroj poskytovaný spoločnosťou Google, ktorý umožňuje sledovať, merať a analyzovať návštevnosť webových stránok a mobilných aplikácií.

Kto používa Google Analytics?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon

Kde sa používa Google Analytics?

Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama

Prečo sa používa Google Analytics?

Meranie a analýza návštevnosti, identifikovať účinnosť rôznych marketingových kanálov, umožňuje nastaviť a sledovať konverzie a ciele na webovej stránke, správanie používateľov a vytvárať vlastné správy a segmenty

Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics?

Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Google Analytics?

Google Analytics, Google Search Console, Screaming Frog, Xtensio

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora