Online kurz Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO ťa naučí
- Získať prehľad v online marketingových vyhľadávacích nástrojchv a aplikáciach vrátane SEO
- Nadobudnúť zručnosti vo využívaní vybraných marketingových nástrojov a kolaboračných programov
- Osvojiť si základy z merania úspešnosti reklamy a dôležitých vybraných metrík
- Zdokonaliť sa v tímovej spolupráci a prezentovaní
- Využívať odborné znalosti v praxi
- Schopnosť identifikovať a riešiť problémy
- Zlepšiť podnikavosť, schopnosť identifikovať nové (podnikateľské) príležitosti
- Naučiť sa myslieť a konať ekonomicky
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Základy práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Základy práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Základy práce s textovým editorom
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- SEO analytici
- Uchádzači o prácu online marketéra
- Obchodní analytici
- PPC špecialisti
- Online marketéri
- SEO špecialisti
- Majitelia či správcovia webstránky
Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO
I. Vyhľadávacie Nástroje, Kľúčové Slová
Vyhľadávacie Nástroje, Kľúčové Slová | 1:14:11 |
Title, Screaming Frog, Parametre, Sitemap | 1:11:05 |
Google Search Central, Page Titles, MozBar | 46:16 |
II. Analýza Kľúčových Slov
Plán a Zhody Kľúčových Slov, Skladač Fráz | 1:19:00 |
Prefix, Suffix, Analýza a Pozície Kľúčových Slov | 48:26 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Online kurz Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO sa zameriava na dve základné disciplíny digitálneho marketingu, ktoré súvisia s optimalizáciou webových stránok a zvyšovaním ich viditeľnosti vo vyhľadávacích nástrojoch, ako je napríklad Google. |
Kto používa Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Markíza, Orange, Telekom, Tatra banka, Alltoys, ČSOB, DREVKO, ONLINE TORO advertising, HydroFlora, ESET, FORTUNA SK |
Kde sa používa Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Zvýšenie viditeľnosti a návštevnosti webovej stránky, získavanie kvalitnejších návštevníkov, zlepšenie užívateľskej skúsenosti, zvýšenie konverzií a ziskov, konkurenčná výhoda |
Prečo sa používa Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Zvyšovanie viditeľnosti, cieľové zameranie, zvýšenie dôveryhodnosti a autority, zvýšenie konverzií, udržanie konkurencieschopnosti |
Aké sú TOP certifikácie na Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Moz Local SEO Certification 361 Eur. Moz SEO Competitive Analysis Certification 361 Eur. Moz Technical SEO Certification od 361 Eur. Moz SEO Essentials Certification od 544 Eur. Google Základy digitálneho marketingu zadarmo. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Priemerná mzda SEO analytika je 1362 Eur a digitálneho marketingového špecialistu 1683 podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti SEO, využívať marketingové nástroje je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing vo vyhľadávacích nástrojoch, ktorý prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Marketing vo Vyhľadávacích Nástrojoch a SEO?
Google vyhľadávač, Screaming Frog, MozBar, UptimeRobot |