Online kurz Marketingová Stratégia ťa naučí

  • Pochopiť rozdiel medzi marketingovou stratégiou a taktikou a analyzovať príklady úspešných stratégií
  • Pracovať s KPI, KRI a SWOT analýzou na meranie efektivity marketingových kampaní
  • Stanoviť marketingové hypotézy a využívať techniky upsell a cross-sell na zvýšenie ziskovosti
  • Osvojiť si populárne marketingové modely ako STDC, AIDA, ADAM, lievik a motýlik
  • Riadiť marketingové projekty, určovať zodpovednosti a predchádzať zlyhaniam pomocou PRINCE2
  • Segmentovať zákazníkov a vytvárať marketingové persóny na základe Tone of Voice a Brand Voice
  • Používať Google Analytics 4 na analýzu zákazníckych ciest, konverzií a výkonnosti kampaní
  • Vytvárať efektívne CTA prvky a vyhnúť sa bežným chybám v marketingovej komunikácii
  • Plánovať marketingové rozpočty, kontrolovať chyby v stratégiách a optimalizovať procesy
  • Implementovať YouTube marketing, analyzovať kanály a monetizovať obsah efektívnymi stratégiami

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Marketing mierne pokročilý
  • Digitálny (Online) marketing mierne pokročilý
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemci o tému stratégia a marketingová stratégia
  • Budúci a aktuálni marketingoví manažéri
  • Osoby, ktoré sa zaujímajú o kariéru v oblasti marketingu a manažmente
  • Projektoví, produktoví manažéri a accounti
  • Online marketéri
  • Majitelia, riaditelia firiem a vedenie firmy
  • Podnikatelia
  • Marketingoví stratégovia
  • Konzultanti a špecialisti
  • Obchodníci

Obsah a Učebná Osnova online kurz Marketingová Stratégia

I. Úvod do marketingovej stratégie

Predstavenie online kurz marketingová stratégia. 10:02
Čo je to Strategická Pyramída a ako ju využiť? 38:09
Čo je to marketingová stratégia a taktika? Prechádzame príklady na stratégie. 01:33:49
Čo sú to KPI a KRI v marketingovej stratégií? Ako na SWOT analýzu? 01:49:55
Ako sa robí a zostavuje v praxi SWOTka? 01:04:36
Ako správne stanoviť marketingové hypotézy? 28:07
Aké sú najčastejšie chyby v stratégiách, prípadových štúdiách a záverečných prácach. 14:59
Ako zarobiť viac peňazí v podnikaní? Čo je to upsell a cross-sell stratégia? 39:46

II. Marketingové modely, rámce a systémy

Čo je to STDC framework/model a ako na marketingový plán? 27:15
Aké sú overené marketingové modely? Predstavujeme modely AIDA, ADAM, lievik a motýlik. 48:45
Čo je to technika slippery slide a ako na CTA? 25:38
Ako zvoliť správne CTA a tvoriť CTA prvky? 47:25
Pozor na slovnú vatu, výplňové slová v textoch a stratégií. 37:23
Čo je Google Messy Middle a ako ho vieme využiť v praxi? 56:04

III. Stratégie a projektové riadenie

Ako na organizácia podniku a aké sú odporúčané role na projekte? 31:54
Ako na predprojektovú prípravu? 30:04
Čo je to proces strategické riadenie projektu a ako ho správne uchopiť? 09:11
Ako na zdôvodnenia projektov? 36:13
Čo je to kvalita v projektoch a stratégiach? 16:00
Čo je riziko a ako na manažment rizík? 01:13:18

IV. Cieľové skupiny a persóny

Čo sú to marketingové persóny a ako ich tvoriť? 16:06
Čo je to Tone Of Voice a Brand Voice aké majú dimenzie? 44:08
Ako správne uchopiť proaktivitu v marketingu? 40:06

V. Marketingové analýzy a vyhodnocovanie v Google Analytics GA4

Ako začať s Google Analytics a ako si ho nastaviť? 01:19:30
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. 12:57
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? 53:52
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. 29:24
Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? 46:01
Ako sa pracuje s konverziami (Conversion) a cieľmi (Goals) v GA4. 57:23
Čo sú to kľúčové udalosti (Key Events) a ako sa používajú? 34:18
Čo je interné vyhľadávanie (Search) a ako sa s ním pracuje? 56:35
Čo sú to zákaznícke cesty (Customer Journeys) ako fungujú v Google Analytics? 29:02
Používanie ďalšieho analytického nástroja Matomo vo WordPresse. 01:02:56

VI. Rozpočty a kontrola Chýb

Ako na firemné rozpočty k projektoch a stratégiam? 01:13:58
Čo sú to kontrolné zoznamy? Ako znižovať chybovosť? 57:49
Čo je to kreatívna technika Rubber Duck Debugging a ako na FAQ? 32:04

VII. Video a YouTube marketing

Ako na analytiku YouTube kanála? Pracujeme s YouTube Query a Subscribe. 38:56
Ako zarobiť viac peňazí z YouTube? Ako na záverečné obrazovka a CTA? 43:27
Aké sú odporúčané zdroje, knihy a FB skupiny? 06:26

Bonus: VIII. Vizuálna identita a grafický dizajn

Čo sú to farebné vzorkovníky a ASE formáty? 56:07

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Marketingová Stratégia?

Online kurz Marketingová Stratégia sa zameriava na tvorbu a optimalizáciu marketingových plánov, ktoré vychádzajú z analýz cieľových skupín, konkurenčného prostredia, dátových metrík a overených marketingových modelov. Účastníci sa naučia používať SWOT, STDC, AIDA, ADAM, KPI, KRI, techniku Slippery Slide a ďalšie metódy na zlepšenie komunikácie, výkonu kampaní a zákazníckej cesty v digitálnom priestore.

Kto používa Marketingovú Stratégiu?

Marketingové stratégie využívajú malé a stredné podniky, startupy, e-shopy, freelanceri, konzultanti, korporácie ako Lidl, Alza, Telekom, ESET, banky, ale aj verejná správa a neziskový sektor na zvyšovanie efektivity komunikácie a predaja.

Kde sa používa Marketingová Stratégia?

Marketingová stratégia sa uplatňuje v oblasti digitálneho marketingu, brandingu, e-commerce, projektového riadenia, marketingových agentúrach, konzultáciách, strategickom plánovaní a v oblasti online analytiky s využitím Google Analytics GA4, Power BI a ďalších nástrojov.

Prečo sa používa Marketingová Stratégia?

Správne nastavená stratégia umožňuje firme efektívne osloviť zákazníkov, optimalizovať náklady, zvýšiť konverzie, budovať lojalitu a adaptovať sa na rýchlo meniace trhové podmienky. Umožňuje tiež lepšie vyhodnocovanie kampaní, zvyšovanie ROI a prepojenie marketingu s obchodnými cieľmi.

Aké sú TOP certifikácie na Marketingovú Stratégiu?

Digital Marketing Institute Certified Digital Marketing Professional od 450 EUR Google Digital Garage – Fundamentals of Digital Marketing (zdarma) HubSpot Content Marketing Certification (zdarma) CIM Level 4 Certificate in Professional Marketing od 670 EUR VITA certifikát na Marketingovú Stratégiu (v cene kurzu) Certifikačné skúšky nie sú súčasťou kurzu, dajú sa dokúpiť zvlášť.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Marketingová Stratégia?

Digitálni marketéri a stratégovia s analytickými zručnosťami si v SR vedia zarobiť 1600 až 3200 EUR. Senior stratégovia, ktorí ovládajú aj dátové nástroje a riadia tímy, môžu dosahovať príjem 4000 EUR a viac podľa regiónu a skúseností.

Aké programy a nástroje používa Marketingová Stratégia?

Google Analytics GA4, Google Ads, Microsoft Power BI, Google Looker Studio, Facebook Business Suite, Canva, Miro, Google Trends, STDC framework, AIDA, ADAM, CRM systémy, UTM Builder, SimilarWeb, Wappalyzer, BuilthWith, Trello, Asana, ChatGPT. Tieto nástroje pomáhajú tvoriť, sledovať a vyhodnocovať marketingové stratégie.

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora