Online kurz Webová Analytika ťa naučí
- Pracovať s nástrojom Google Analytics 4 (GA4)
- Založiť si demo alebo vlastný účet
- Vytvoriť vlastný Dashboard v Power BI
- Merať úspešnosť marketingových kampaní
- Prehľad metrík, dimenzií a segmentov
- Nastaviť a spravovať udalosti
- Používať nástroj Matomo
- Používať teplotné mapy a nástroj Clarity
- Získať relevantné informácie o správaní používateľov
- Pripraviť vlastné reporty a analýzy na mieru
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Pokročilá práca s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni weboví analytici
- Online marketéri
- Marketingoví špecialisti a Manažéri
- PPC špecialisti a Copywriteri
- Majitelia e-shopov alebo webstránok
- e-commerce manažéri
- Záujemcovia o webovú analytiku
- Manažéri
Obsah a Učebná Osnova online kurz Webová Analytika
I. Ako sa stať Webovým Analytikom
Profil Organizácie, Teplotná Mapa, Google Analytics | 1:59:10 |
II. Google Analytics GA4
Nastavenia, Prepojenie GA4 | 1:15:43 |
Pluginy, Technologické Profily | 12:57 |
Akvizícia, Kampane, Používatelia | 11:48 |
Segmenty, Výhody, Príklady, Etapy Segmentácie | 11:48 |
Segmenty, Výhody, Príklady, Etapy Segmentácie | 1:16:43 |
Power BI, Vizuály, Tvorba Dashboardov | 29:24 |
Premenné, Dimenzie, Metriky | 46:01 |
UTM Parametre, Dáta v Marketingu | 56:22 |
SimilarWeb, Metriky | 15:52 |
III. Plausible, Microsoft Clarity, Matomo
Plausible, Analytika, Skripty | 45:18 |
Clarity a Teplotné Mapy (Heat Maps) | 31:30 |
Nasadenie Google Analytics | 45:41 |
Matomo a WordPress | 1:02:56 |
IV. Microsoft Power BI
Čo je to Power BI, Inštalácia, Nastavenia | 42:31 |
Power BI Vizualizácie, Nastavenia Rozhrania | 34:07 |
Power BI, Segmentácia, Tabuľka, Vizualizácia | 1:44:13 |
Možnosti a Nastavenia, Graf, Formátovať Vizuál | 1:00:48 |
Transformovať Údaje, Zmena Typu Údajov, KPI | 36:53 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Webová Analytika?
Online kurz Webová Analytika sa zameriava na najnovšiu verziu analytického nástroja Google Analytics GA4. Nástroj poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách. |
Kto používa Webová Analytika?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Webová Analytika?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Webová Analytika?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov |
Aké sú TOP certifikácie na Webová Analytika?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Webová Analytika?
Priemerná mzda webového analytika a marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Webová Analytika?
Google Analytics, SimilarWeb, Matomo, Microsoft Clarity |