Program MBA Výkonnostný Marketér (Performance Marketer) ťa naučí
- Znalosť techník optimalizácie obsahu a pre lepšie umiestnenie vo výsledkoch vyhľadávania
- Identifikovať faktory ovplyvňujúce hodnotenie webových stránok vo vyhľadávačoch
- Vytvárať a spravovať reklamné kampane na rôznych platformách s Google Ads
- Ovládať tvorbu obsahovej siete, remarketingu a videoreklamy
- Sledovať výkon kampaní a identifikovať oblasti na zlepšenie
- Nastaviť vhodné kľúčové slová, tvoriť a plánovať príspevky na sociálne siete
- Pracovať s nástrojom Google Analytics a sledovať návštevnosť webových stránok
- Porozumieť metrikám a analýze dát pre zlepšenie marketingových kampaní
- Používať princípy internetového marketingu, propagáciu a oslovenie publika
- Oboznámiť sa s Linkbuildingom a podporiť prirodzený vznik spätných odkazov
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne Pokročilá práca s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni Výkonnostní Marketéri
- Online Marketéri a SEO Analytici
- Marketingoví špecialisti a manažéri
- Social media špecialisti a Copywriteri
- Majitelia či správcovia webstránky
- PPC konzultanti
Obsah a Učebná Osnova program MBA Výkonnostný Marketér (Performance Marketer)
Vysvetlenie vzdelávacieho programu s titulom MBA
Predstavenie online vzdelávacieho programu MBA |
Kurz Performance Marketing
Kurz Performance Marketing | 8 hodín |
Kurz SEO a Linkbuilding
Kurz SEO - Optimalizácia pre Vyhľadávače I. Začiatočník | 15 hodín |
Kurz SEO - Optimalizácia pre Vyhľadávače II. Mierne Pokročilý | 11 hodín |
Kurz Linkbuilding I. Začiatočník | 5 hodín |
Kurz Facebook Marketing
Kurz Facebook Marketing I. Začiatočník | 15,5 hodín |
Kurz Facebook Marketing II. Mierne Pokročilý | 16 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords)
Kurz Google Ads (AdWords) I. Začiatočník | 24 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) II. Mierne Pokročilý | 15,5 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) III. Obsahová Sieť a Remarketing | 5 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) - Analýza Kľúčových Slov | 4 hodiny |
Kurz Google Ads (AdWords) V. Videoreklama | 7 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) VI. Tvorba skriptov a pravidiel | 5,5 hodín |
Kurz Google Ads (AdWords) VII. Analýza a Zlepšovanie Kampaní | 12 hodín |
Kurz Analýza Dát
Kurz Analýza Dát I. Začiatočník | 20 hodín |
Kurz Analýza Dát II. Mierne Pokročilý | 5 hodín |
Kurz Business Analýza (BABOK) | 23 hodín |