Online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník will teach you
- Pracovať s nástrojom Google Analytics 4 (GA4)
- Založiť si demo testovací účet alebo vlastný účet
- Pochopiť čo sú premenné a dimenzie
- Nastaviť a spravovať udalosti
- Pripraviť vlastné reporty a analýzy na mieru
- Merať úspešnosť marketingových kampaní
- Vytvoriť vlastný Dashboard v Power BI
- Odhaľovať slabé miesta na webe
- Prehľad medzi typmi metrík, dimenzií a segmentov
- Získať relevantné informácie o správaní používateľov
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Pokročilá práca s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
- Analytické a logické myslenie je výhodou
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni online marketéri
- Záujemcovia o digitálny marketing
- PPC špecialisti a Copywriteri
- Majitelia e-shopov alebo webstránok
- Podnikatelia
- E-commerce manažéri a Accounti
- Virtuálne asistentky
- PPC a SEO špecialisti
- Marketingoví špecialisti
- Weboví analytici
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník
I. Úvod do Google Analytics GA4
Predstavenie a obsah kurzu Google Analytics GA4 | 10:09 |
Ako začať s GA4, demo účet a používateľské rozhranie GA4 | 1:19:30 |
Nastavenia a prepojenia Google Analytics s Google Ads a Google Search Consolo | 1:15:43 |
Odporúčané pluginy a technologické profily | 12:57 |
OPAKOVANIE: Webová Analytika, GA4, verzie, účet, štatistiky | 31:35 |
II. Akvizície a segmenty Google Analytics
Akvizícia, kampane, používatelia | 11:48 |
Segmenty, výhody, etapy segmentácie | 1:16:43 |
Power BI reporty a tvorba dashboardov | 29:24 |
III. Dimenzie a metriky Google Analytics
Premenné, dimenzie a metriky | 46:01 |
UTM parametre a dáta v online marketingu | 56:22 |
SimilarWeb a marketingové metriky | 15:52 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Analytics 4 GA4?
Online kurz Google Analytics 4 GA4 sa zameriava na najnovšiu verziu analytického nástroja Google Analytics. Nástroj poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách. |
Kto používa Google Analytics 4 GA4?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Google Analytics 4 GA4?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Google Analytics 4 GA4?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov |
Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics 4 GA4?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics 4 GA4?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Analytics 4 GA4?
Google Analytics 4, SimilarWeb, Microsoft Power BI |