Online kurz Internet Marketing I. Začiatočník will teach you
- Vyhľadávať pomocou Google Hacks
- Popísať vlastnosti a benefity produktov
- Vyhnúť sa častým a hlúpym chybám v online marketingu
- Pochopiť typy marketingových kanálov a dôležitých aplikácií
- Spracovať a kategorizovať kľúčové slová
- Vytvoriť profil svojho podniku
- Analyzovať vlastné web stránky a stránky konkurencie
- Používať nástroj Google Trends (Google Trendy)
- Plánovať kampane a reklamy v Google Ads (Google AdWords)
- Rozumieť a nastaviť si ciele spolu s konverziami v Google Analytics
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Začínajúci online marketéri
- Podnikatelia
- Majitelia či správcovia webstránky
- Budúci social media špecialisti
- Copywriteri
- Majitelia e-shopu
- Blogeri
- Uchádzači o prácu online marketéra
- Manažéri
- Virtuálne asistentky
Obsah a Učebná Osnova online kurz Internet Marketing I. Začiatočník
I. Úvod do Internetového Marketingu
Čo je digitálny (internetový) marketing | 05:14 |
Vlastnosti produktov a benefity | 55:33 |
Marketingové kanály, SimilarWeb a Plausible | 25:36 |
Konverzie a ciele | 57:23 |
Digitálny marketing analýza a profil podniku | 18:17 |
Certifikáty, SEM, SEO, zákazníci a Google Ads | 1:35:42 |
Google Trends (Google Trendy) | 27:12 |
OPAKOVANIE: Trendy, automatizácia, keywords, emotikony | 1:31:31 |
Príručka kurz Internet Marketing
Príručka kurz Internet Marketing | 57 strán |
Cvičenia kurz Internet Marketing
Cvičenia kurz Internet Marketing | 12 strán |
II. SEO (Search Engine Optimization) - Optimalizácia pre vyhľadávače
Čo je SEO a ciele SEO | 21:33 |
Ako funguje SEO a Google našepkávač | 33:24 |
II. Google Ads a reklamy
SEO PPC Kĺúčové slová | 30:27 |
Google Ads, história zmien, domény a reklamy | 2:31:47 |
III. Optimalizácia stránok
Dizajn webu, logo, inkubátor | 1:09:12 |
Internet Marketing I. Začiatočník - Záverečný Test
Internet Marketing I. Začiatočník - Záverečný Test | 20:00 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Internet Marketing?
Online kurz Internet Marketing vysvetľuje formu marketingu, ktorá využíva internet a digitálne technológie na propagáciu a reklamu produktov a služieb. Prezentácia na sociálnych sieťach je proces zdieľania a predstavovania obsahu, informácií, produktov alebo služieb na platformách sociálnych médií s cieľom osloviť a angažovať cieľovú skupinu. |
Kto používa Internet Marketing?
MARKÍZA, UNIQA, PosAm, GymBeam, FENIX GLASS design, Všeobecná zdravotná poisťovňa, Národné osvetové centrum, ČSOB, Tatra banka |
Kde sa používa Internet Marketing?
E-commerce a maloobchod, služby a profesionálne služby, cestovný ruch a hotelový priemysel, lokálne podniky a reštaurácie, osobný branding a influencer marketing |
Prečo sa používa Internet Marketing?
Veľká užívateľská základňa, cielené reklamy, rozmanitosť reklamných formátov, interakcia a angažovanosť, merateľnosť výkonu, nízke náklady |
Aké sú TOP certifikácie na Internet Marketing?
Hootsuite Social Marketing Certification od 182 Eur. HubSpot Social Media Certification zdarma. Google Základy digitálneho marketingu zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Internet Marketing?
Priemerná mzda social media špecialistu je 1484 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti správy sociálnych sietí, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Internet Marketing?
YouTube, Google AdWords Socialbakers, Livechatoo |