Online kurz SEO a UX will teach you
- Zlepšiť pozície webových stránok vo vyhľadávaní a zlepšiť obsah
- Prispôsobovať obsah stránky pre používateľov
- Naučiť sa Google hacky a Google trendy
- Efektívne využívať plánovač kľúčových slov
- Pracovať s používateľským zážitkom
- Osvojiť si prieskumy, persóny a teplotné mapy
- Pracovať s nástrojmi Screaming Frog, Visio
- Orientovať sa v SEO a UX metrikách
- Používať Google Search Console a nástroj Marketing Miner
- Pochopiť potreby a správanie používateľov v nástroji UXtweak
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Pokročilá práca s textovým editorom
- Základy HTML
- Základy webovej analytiky
- Odporúčame základné znalosti a skúsenosti s grafickým editormi
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Budúci a aktuálni SEO a UX konzultanti
- Digitálni marketéri
- SEO a UX špecialisti
- Copywriteri
- Majitelia e-shopu
- Obchodní analytici
- Správcovia webstránok a eshopov
- Web developeri
- Web dizajnéri
- Produktoví manažéri
Obsah a Učebná Osnova online kurz SEO a UX
I. Úvod do SEO (Search Engine Optimization) a UX/UI (User Experience and Interface)
Čo je SEO, Ciele SEO | 21:33 |
Ako Funguje SEO, Google Našepkávač | 33:24 |
Zlyhania, Čo nie je UXD, Požiadavky, Model 5W | 1:32:26 |
Rubber Duck Debugging, FAQ | 32:04 |
Kľúčové Slová (Keywords) | 30:27 |
II. Používateľská Skúsenosť (UX), Indexovanie a Vyhľadávanie Informácií
Tone Of Voice, Dimenzie, Brand Voice | 44:08 |
Motivácia, Visio, Pozornosť, Heatmapy, Draw.io | 1:16:58 |
Persóna, Xtensio | 06:13 |
Indexovanie Webu, Interné Odkazy | 24:19 |
Google Vyhľadávanie, TinEye Služba, Chyby Webstránky | 54:49 |
SEO a UX Najčastejšie Chyby | 01:24:06 |
Dotazník, Test Preferencie, 5 Sekundový Test | 31:41 |
Google Trends (Google Trendy) | 27:12 |
III. Práca s Grafickými Nástrojmi
Farby, Režimy, ColorPix, Logá, Kontrast, Colorion | 1:25:13 |
Farby, Modely, Režimy, Kvapkadlo, Swatches | 1:35:20 |
CTA, Tlačidlá | 47:25 |
CTA, ClickMinded, Tlačidlá, Písma, Farby, Gradient | 43:27 |
IV. Výkonnosť a Optimalizácia Webu
Google Search Console, Vlastníctvo, Výkonnosť | 1:46:45 |
Google Search Console Insights (GSCI) | 13:22 |
Faktory, Duplicitné Stránky, Nadpisy, Google Hacks | 1:47:53 |
Nástroje, Linkbuilding, Validátor HTML, Analýza | 1:50:34 |
Content Gap Analýza | 42:10 |
IV. Informačná architektúra webu
Informačná architektúra a Card Sorting | 35:37 |
Sitemap (Mapa webu) | 40:31 |
V. Návrh Wireframov a Prototypovanie
Persóny, Faily, Xtensio, Wireframy, UI Testing | 2:13:44 |
Balsamiq, Prezentačný Režim, GoodUI, ScreamingFrog | 53:23 |
Obsah Webu, Testovanie, Google Trends, Chyby | 47:41 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je SEO a UX?
Online kurz SEO a UX je zameraný na proces optimalizácie webových stránok a ich obsahu. Cieľom je zvýšiť organickú návštevnosť webových stránok tým, že zlepší ich pozície vo výsledkoch vyhľadávania pre relevantné kľúčové slová a frázy. |
Kto používa SEO a UX?
FORTUNA SK, ČSOB, Tatra banka, Lyreco CE, Orange, Telekom, ONLINE TORO advertising, PTA Group, GymBeam |
Kde sa používa SEO a UX?
Webové vyhľadávače, webové stránky, link building, obsahový marketing, e-commerce |
Prečo sa používa SEO a UX?
Zvýšenie organického vyhľadávania, zlepšenie používateľského zážitku, získanie dôveryhodnosti a autority, zlepšenie konverzií a cieľových akcií, konkurenčná výhoda |
Aké sú TOP certifikácie na SEO a UX?
Google Analytics Individual Qualification (IQ) zdarma. Moz SEO Certification od 92 Eur. ClickMinded SEO Certification od 921 Eur. SEO Essentials Certificate od 550 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom SEO a UX?
Priemerná mzda SEO a UX konzultanta je 1362 Eur a online marketingového špecialistu 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti SEO analýzy, kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Analytické, marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma potrebuje, aby ich stránka bola viditeľná na internete. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa SEO a UX?
Google Trends, Google Search Console, Screaming Frog, MozBar, Balsamiq, Visio |