Online kurz SEO a UX will teach you

  • Zlepšiť pozície webových stránok vo vyhľadávaní a zlepšiť obsah
  • Prispôsobovať obsah stránky pre používateľov
  • Naučiť sa Google hacky a Google trendy
  • Efektívne využívať plánovač kľúčových slov
  • Pracovať s používateľským zážitkom
  • Osvojiť si prieskumy, persóny a teplotné mapy
  • Pracovať s nástrojmi Screaming Frog, Visio
  • Orientovať sa v SEO a UX metrikách
  • Používať Google Search Console a nástroj Marketing Miner
  • Pochopiť potreby a správanie používateľov v nástroji UXtweak

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Pokročilá práca s textovým editorom
  • Základy HTML
  • Základy webovej analytiky
  • Odporúčame základné znalosti a skúsenosti s grafickým editormi
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni SEO a UX konzultanti
  • Digitálni marketéri
  • SEO a UX špecialisti
  • Copywriteri
  • Majitelia e-shopu
  • Obchodní analytici
  • Správcovia webstránok a eshopov
  • Web developeri
  • Web dizajnéri
  • Produktoví manažéri

Obsah a Učebná Osnova online kurz SEO a UX

I. Úvod do SEO (Search Engine Optimization) a UX/UI (User Experience and Interface)

Čo je SEO, Ciele SEO 21:33
Ako Funguje SEO, Google Našepkávač 33:24
Zlyhania, Čo nie je UXD, Požiadavky, Model 5W 1:32:26
Rubber Duck Debugging, FAQ 32:04
Kľúčové Slová (Keywords) 30:27

II. Používateľská Skúsenosť (UX), Indexovanie a Vyhľadávanie Informácií

Tone Of Voice, Dimenzie, Brand Voice 44:08
Motivácia, Visio, Pozornosť, Heatmapy, Draw.io 1:16:58
Persóna, Xtensio 06:13
Indexovanie Webu, Interné Odkazy 24:19
Google Vyhľadávanie, TinEye Služba, Chyby Webstránky 54:49
SEO a UX Najčastejšie Chyby 01:24:06
Dotazník, Test Preferencie, 5 Sekundový Test 31:41
Google Trends (Google Trendy) 27:12

III. Práca s Grafickými Nástrojmi

Farby, Režimy, ColorPix, Logá, Kontrast, Colorion 1:25:13
Farby, Modely, Režimy, Kvapkadlo, Swatches 1:35:20
CTA, Tlačidlá 47:25
CTA, ClickMinded, Tlačidlá, Písma, Farby, Gradient 43:27

IV. Výkonnosť a Optimalizácia Webu

Google Search Console, Vlastníctvo, Výkonnosť 1:46:45
Google Search Console Insights (GSCI) 13:22
Faktory, Duplicitné Stránky, Nadpisy, Google Hacks 1:47:53
Nástroje, Linkbuilding, Validátor HTML, Analýza 1:50:34
Content Gap Analýza 42:10

IV. Informačná architektúra webu

Informačná architektúra a Card Sorting 35:37
Sitemap (Mapa webu) 40:31

V. Návrh Wireframov a Prototypovanie

Persóny, Faily, Xtensio, Wireframy, UI Testing 2:13:44
Balsamiq, Prezentačný Režim, GoodUI, ScreamingFrog 53:23
Obsah Webu, Testovanie, Google Trends, Chyby 47:41

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je SEO a UX?

Online kurz SEO a UX je zameraný na proces optimalizácie webových stránok a ich obsahu. Cieľom je zvýšiť organickú návštevnosť webových stránok tým, že zlepší ich pozície vo výsledkoch vyhľadávania pre relevantné kľúčové slová a frázy.

Kto používa SEO a UX?

FORTUNA SK, ČSOB, Tatra banka, Lyreco CE, Orange, Telekom, ONLINE TORO advertising, PTA Group, GymBeam

Kde sa používa SEO a UX?

Webové vyhľadávače, webové stránky, link building, obsahový marketing, e-commerce

Prečo sa používa SEO a UX?

Zvýšenie organického vyhľadávania, zlepšenie používateľského zážitku, získanie dôveryhodnosti a autority, zlepšenie konverzií a cieľových akcií, konkurenčná výhoda

Aké sú TOP certifikácie na SEO a UX?

Google Analytics Individual Qualification (IQ) zdarma. Moz SEO Certification od 92 Eur. ClickMinded SEO Certification od 921 Eur. SEO Essentials Certificate od 550 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom SEO a UX?

Priemerná mzda SEO a UX konzultanta je 1362 Eur a online marketingového špecialistu 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti SEO analýzy, kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Analytické, marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma potrebuje, aby ich stránka bola viditeľná na internete. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa SEO a UX?

Google Trends, Google Search Console, Screaming Frog, MozBar, Balsamiq, Visio

Tutors

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu vita.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol Referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

All tutor courses