Online kurz Content (Obsahový) Marketing ťa naučí
- Osvojiť princípy a techniky content marketingu
- Vytvoriť prehľad obsahu (ToC) vo WordPresse
- Analyzovať a vybrať vhodné kľúčové slová (keywords)
- Naučiť sa tvoriť reklamné kampane v Google Ads (Adwords)
- Zvýšiť povedomie o značke (brand awareness)
- Tvoriť texty, spracovávať video a písať blogové články
- Sledovať si návštevnosť webu
- Manažovať projekty nielen v marketingu
- Používať content gap analýzu v nástroji Marketing Miner
- Získať know-how a copy triky na zlepšenie marketingu
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Pri absolvovaní online kurzu sú výhodou základy digitálneho (online) marketingu
- Mierne pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne pokročilá práca s textovým editorom
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Záujemcovia o tému Content marketing
- Budúci a aktuálni marketingoví špecialisti
- Online marketéri
- Copywriteri
- Content manažéri
- Majitelia e-shopov alebo webstránok
- E-commerce a marketingoví manažéri
- Podnikatelia
- Virtuálne asistentky
- PPC špecialisti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Content (Obsahový) Marketing
I. Úvod do Content Marketing
Čo je to obsahový marketing, systém 5W/2H, SimilarWeb, kampane | 1:12:56 |
Vlastnosti a benefity a produktov (služieb) | 55:33 |
Voice vs Tone, Tone of Voice, CTA, copy triky | 1:26:45 |
OPAKOVANIE: Obsahový marketing, ako napísať efektívnu reklamu | 1:21:02 |
II. Tvorba kampaní a reklám
Čo sú kľúčové slová (Keywords) v PPC a SEO | 30:27 |
Kampane a analýza kľúčových slov | 1:24:04 |
Marketingové kampane a reklamy v Google Ads (AdWords) | 1:16:00 |
III. Copywriting v online marketingu
Čo je copywriting, typy copy, predpoklady pre copywritera | 51:12 |
Copywriterské tipy a nátlaky v reklame | 1:02:03 |
Spracovanie videa | 38:02 |
Content Gap Analýza v nástroji Marketing Miner | 42:40 |
IV. Tvorba prehľadu obsahu a ochrana vo WordPresse
Ako vytvoriť prehľad obsahu (ToC) vo WordPresse | 30:06 |
WordPress Spam a Ochrana | 42:23 |
V. Manažment projektov
Manažment projektov a marketingu | 1:08:07 |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Content Marketing?
Online kurz Content Marketing poskytuje inštrukcie, znalosti a nástroje na efektívne využívanie obsahovej stratégie na podporu marketingových cieľov. Online kurz sa zameriava na spôsoby, ako vytvárať, distribuovať a spravovať obsah s cieľom zaujať, angažovať a prilákať cieľovú skupinu. |
Kto používa Content Marketing?
Orange, Loxone, European Alliance for Innovation, Dedoles, PROXENTA, Tatra banka, MARKÍZA, Lenovo, GymBeam, SportZoo, BOSCH, Amazon, PANTHEON.tech |
Kde sa používa Content Marketing?
Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie |
Prečo sa používa Content Marketing?
Zvyšuje povedomie a viditeľnosť značky, budovať vzťahy a dôveru s cieľovou skupinou, zvyšuje angažovanosť a interakciu s publikom, poskytuje spätnú väzbu a analytické údaje |
Aké sú TOP certifikácie na Content Marketing?
HubSpot Content Marketing Certification od 220 Eur. Content Marketing Institute Certification od 850 Eur. Copyblogger Certified Content Marketer od 950 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Content Marketing?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Content Marketing?
Marketing Miner, Google Ads (AdWords), WordPress, SimilarWeb |