Online kurz Copywriting II. Mierne Pokročilý ťa naučí

  • Porozumieť pokročilejším technikám a nástrojom v copywritingu
  • Používať a správne kategorizovať kľúčové slová (keywords)
  • Správne štrukturovať obsah v dokumentoch
  • Vytvárať zaujímavé texty a články
  • Používať správne interpunkciu
  • Pracovať s farbami a grafikou
  • Vyhýbať sa slovnej vate, pleonazmom a výplňovým slovám
  • Využívať službu Google trends pri tvorbe obsahu a článkoch
  • Analyzovať web a jeho obsah v Google Analytics
  • Tvoriť obsah a prehľad obsahu webstránok vo WordPresse

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Odporúčaním pre tento kurz je absolvovanie kurzu Copywriting I. Začiatočník
  • Mierne pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá práca s textovým editorom
  • Copywriting základy
  • Marketing základy
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Záujemcovia o tému copywriting a content marketing
  • Budúci a aktuálni copywriteri
  • Online marketéri
  • Marketingoví špecialisti
  • Podnikatelia a manažéri
  • Správcovia webstránok a e-shopov
  • PPC špecialisti a konzultanti
  • Social media špecialisti
  • Blogeri a tvorcovia obsahu
  • Asistentky a virtuálne asistentky

Obsah a Učebná Osnova online kurz Copywriting II. Mierne Pokročilý

I. Ako byť proaktívny copywriter

Úvod a predstavenie kurzu Copywriting 8:02
Ako byť proaktívny copywriter 40:06

Príručka kurz copywriting

Príručka kurz copywriting 55 strán

II. Ako nebyť nudný copywriter a copywriting techniky

Nepoužívajte vatu (ani na písanie, ani an jedenie) a výplňové slová, hrôzy PPC sveta Google Ads 37:23
Kontrolný zoznam (checklist) ako nástroj efektívneho copywritera 57:49
Ako správne používať interpunkciu, čiarka vie rozhodnúť o živote a smrti alebo o tom či budete na smiech 😊 1:16:41
Používajte činný rod v reklamách, nekŕmte zvieratká koláčmi 38:31

III. Zakladáme a píšeme blog s článkami vo WordPresse

Ako začať s webom a blogom? Inštalujeme WordPress 39:32
Ako si správne nastaviť web a blog? 38:58
Ako začať písať Blog a čo je outline 21:07
Ako vytvoriť článok vo WordPresse 20:49
Ako vkladať obrázky do článkov vo WordPresse 32:38
Ako dlho udržíte svojich čitateľov na blogu alebo čas čítania (read time) 12:41
Ako vytvoriť fantastický prehľad obsahu v článkoch (Table of Contents ToC) 30:06
WordPress SPAM a Ochrana 42:23

III. Formátovanie a štruktúra dokumentov

PDF dokumenty, navigácia, nadpisy, záložky 7:46
Odseky, výber textu a skoky v dokumente 24:30
Používanie emotikonov a klávesové skratky 12:01

IV. Kreatívne slogany a titulky

Tvorba sloganu, nástroje, umelá inteligencia 28:30
Tvorba textu, faily, príbehy, time management 1:49:28
Ako napísať kvalitnú odbornú prácu s skvelým abstraktom a zlaté pravidlá písania abstraktu 23:12
Ako copywriter napíš sám sebe (JA, moje budúce JA a Irena) a služba Future Me 3:27

V. Optimalizácia pre vyhľadávače (SEO) a práca s textom

Čo je SEO, aké sú ciele SEO a prečo ako copywriter by ste ho mali riešiť 21:33
Ako copywriter sa pýtajte tie správne otázky a píšte príbehy 2:26:42
Ovládnite, čo je práve trendy v Google trends (Google Trendy) 27:12
Nadpisy, štýly, obsah, KuTools, Screaming Frog 1:49:07
Kreativita, analýza webu, Google našepkávač 1:33:58
Čo sú to kľúčové slová a ako ich využiť v textoch 30:27

VI. Rozpočty nielen v marketingu

Ako si správne stanoviť firemný rozpočet a ceny za svoje služby 1:13:58

VII. Kvalita a zdôvodnenie projektov

Téma kvalita, čo je to kvalita? 16:00
Téma zdôvodnenie projektu, ako správne zdôvodniť opodstatnenie projektu? 36:13

VIII. Webová analytika s Google Analytics GA4 pre marketérov

Ako začať s GA4, Demo účet, používateľské rozhranie 1:19:30
Interné vyhľadávanie, search, čo ľudia hľadajú na mojom webe? 56:35
Konverzie a ciele 57:23
Google analytics segmenty, ako mám segmentovať používateľov a zákazníkov? 1:16:43
Dimenzie, metriky a ako ich vyhodnocovať? 46:01
Kľúčové udalosti (Key Events) 34:18
Web Analytika a Matomo 1:02:56

IX. Grafika a použitie farieb

Farby, modely, režimy, kvapkadlo, swatches 1:35:20
Farebné vzorkovníky a ASE Formáty 56:07

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Copywriting?

Online kurz Copywriting je zameraný na ďalšie zdokonaľovanie a rozšírenie znalostí v oblasti copywritingu pre tých, ktorí už majú základné vedomosti a skúsenosti v tejto oblasti. Kurz poskytuje pokročilé techniky a stratégie, ktoré umožňujú písať efektívne a presvedčivé texty.

Kto používa Copywriting?

Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon, Eyerim, Orange, Wüstenrot, BALÍK PLUS, SLOV-MATIC, HERZ, RESCO, UNIQA

Kde sa používa Copywriting?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Copywriting?

Písať efektívne a presvedčivé texty, zaujať a prilákať pozornosť cieľovej skupiny, motivuje čitateľov k požadovanej reakcii, techniky pre písanie textov s vysokou konverziou

Aké sú TOP certifikácie na Copywriting?

Copyblogger Certified Content Marketer od 900 Eur. American Writers & Artists Institute (AWAI) Copywriting Certificationsod 450 Eur. Digital Marketer Copywriting Mastery Certification od 500 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Copywriting?

Priemerná mzda copywritera je 1519 Eur podľa portálu platy.sk. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Copywriting?

Microsoft Word, Screaming Frog, Meta Business Suite, Google Ads

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu VITA.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol. Vybrané referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora

Hodnotenia našich študentov

5

5 Erik Samuhel