Online kurz Digitálny Marketing ťa naučí

  • Ako začať s digitálnym marketingom
  • Vybrať spôsob ako zarábať na internete
  • Analyzovať si konkurenciu a konkurenčné produkty
  • Plánovať a nastavovať PPC kampane v Google Ads
  • Pochopiť rozdiely medzi vlastnosťami a benefitmi produktov
  • Využívať aktuálne kľúčové trendy v online marketingu a reklame
  • Vyhľadávať potenciál online marketingu pre spoločnosť na základe profilov
  • Používať nástroje digitálneho marketingu ako SimilarWeb, Xtensio, Google Analytics
  • Analyzovať ukážky digitálnych reklamných PPC kampaní
  • Pripraviť si základnú analýzu kľúčových slov pre tvorbu kampaní a obsahu

Požiadavky a Vstupné Znalosti

  • Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
  • Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
  • Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
  • Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
  • Marketingové a podnikateľské myslenie (mindset) je výhodou

Cieľové skupiny a Komu je kurz určený

  • Budúci a aktuálni digitálni marketéri
  • Marketingoví konzultanti
  • Marketingoví manažéri (Accounti)
  • Správcovia webstránky
  • Majitelia e-shopu
  • Blogeri
  • Podnikatelia
  • Začínajúce firmy a startupy
  • Copywriteri
  • Obsahoví (content) marketéri

Obsah a Učebná Osnova online kurz Digitálny Marketing

I. Úvod do Digitálneho Marketingu

Predstavenie Kurzu 15:33
Zdroje, Knihy, FB Skupiny 06:26

II. Marketingový Plán a Modely

Čo je Digitálny Marketing a Marketingový Proces 05:14
Analýza a Profil Podniku 18:17
RACI Matica, Role 21:38
STDC Framework, Fázy STDC a Marketingový Plán 27:15
Benefity a Vlastnosti Produktov 55:33

III. Marketingové Persóny a Google Analytics

Marketingové Persóny 16:06
Analýza Konkurencie, Google Ads, Similar Web 14:32
Marketingové Kanály a SimilarWeb 25:36
Google Analytics, Pluginy, Technologické Profily 12:57
Konverzie a Ciele 57:23

IV. Affiliate Marketing a Vyhľadávanie

Ako Zarobiť na Internete, Affiliate Marketing 47:35
Google Vyhľadávanie, Finstat, RUZ, Akreditácia, Web 11:48
Porovnávanie, Knihy, Inkognito Režim, Vyhľadávanie 1:13:34

V. Google Ads, Kampaň a Kľúčové Slová

Porovnávanie Marketingu, Marketing Brief 1:20:56
Kampaň, Google Ads, Rozpočet, Segmenty Publika 1:11:18
Google Ads, Kampaň, Plánovač Kľúčových Slov 36.24
Sektorovo Riadené Inovácie, Minifikovaný Kód, Mapy 2:09:55

VI. Web Analytika a Matomo

Matomo, WordPress, Web Analytika 1:02:56

VII. Rozpočty, Zdroje a Náklady

Rozpočty Online Marketingu 19:07

Záverečný Test

Záverečný Test 40 minút

Často Kladené Otázky FAQ

Čo je Digitálny Marketing?

Online kurz Digitálny Marketing sa zameriava na rôzne aspekty marketingu a reklamy v digitálnom prostredí. Online kurz poskytuje študentom znalosti, zručnosti a stratégie potrebné na úspešné uplatnenie v oblasti digitálneho marketingu.

Kto používa Digitálny Marketing?

Všeobecná úverová banka, Orange Slovensko, European Alliance for Innovation, Foodora, Lenovo, Summit Motors, ESET, IBM, ŠKODA AUTO, Caterpillar Slovakia, SYNOT Games, Eyerim, Siemens

Kde sa používa Digitálny Marketing?

Eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama, ebooky, licencovanie, tlačové a PR oddelenie

Prečo sa používa Digitálny Marketing?

Dosiahnutie širokého online publika, cieľové zameranie, interakcia a zapojenie zákazníkov, merateľnosť výkonu, flexibilita a personalizácia, vyššia efektivita a nižšie náklady

Aké sú TOP certifikácie na Digitálny Marketing?

Google Ads Certification zdarma. Google Analytics Individual Qualification zdarma. Digital Marketing Institute Certification od 500 Eur. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra.

Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Digitálny Marketing?

Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom.

Aké programy a nástroje používa Digitálny Marketing?

Google AdWords, Google Analytics, Google Trends, SimilarWeb, Microsoft Clarity

Lektori

miroslav reiter

Miroslav Reiter

Programátor, manažér a marketér, ktorý mudruje vo vlastnej vzdelávacej spoločnosti IT Academy. Workoholik so 134 certifikáciami a 13 titulmi. Vytvoril som vzdelávaciu platformu VITA.sk, pretože milujem vzdelávanie a všetko čo k nemu patrí. Pomáham firmám ale aj jednotlivcom zlepšovať ich podnikanie a IT. Certifikácie: Microsoft certifikovaný tréner, Google certifikovaný tréner, ITIL, PRINCE2 tréner. 40000+ vyškolených klientov a 1000+ firiem, ktorým som pomohol. Vybrané referencie: Národná Rada SR, Slovnaft, IBM, Panasonic, Ministerstvo obrany SR, ČSOB, Generali, Tatra banka, Európska komisia, SPP, Pixel Federation, ESET.

Všetky kurzy lektora