Online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník ťa naučí
- Nastaviť a prepojiť Google Analytics 4 s Google Ads a Google Search Console
- Používať demo účet a orientovať sa v základnom používateľskom rozhraní GA4
- Zostaviť technologický profil firmy pomocou nástrojov Wappalyzer a BuiltWith
- Používať UTM parametre a analyzovať akvizíciu používateľov a kampane
- Segmentovať používateľov v Google Analytics 4 pre lepšiu analýzu dát
- Prepojiť Google Analytics 4 s Microsoft Power BI a vytvárať vlastné reporty
- Rozlišovať a používať dimenzie a metriky v Google Analytics 4
- Analyzovať návštevnosť a správanie používateľov na webe pomocou GA4
- Využívať analytické nástroje na meranie výkonnosti webu a online kampaní
- Pracovať s nástrojom SimilarWeb na analýzu konkurencie a marketingových metrík
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Pokročilá práca s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Pokročilá práca s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Pokročilá práca s textovým editorom
- Analytické a logické myslenie je výhodou
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s kódovaním a programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Záujemcovia o tému Google Analytics 4 a digitálny marketing
- Budúci a aktuálni online marketéri
- PPC špecialisti a Copywriteri
- Majitelia e-shopov alebo webstránok
- Podnikatelia
- E-commerce manažéri a Accounti
- PPC a SEO špecialisti/konzultanti
- Marketingoví špecialisti
- Weboví analytici
- Virtuálne asistentky a asistenti
Obsah a Učebná Osnova online kurz Google Analytics 4 GA4 I. Začiatočník
I. Úvod do Google Analytics GA4
Predstavenie a obsah online kurzu Google Analytics GA4. | 10:09 |
Ako začať s Google Analytics GA4? Používame demo účet a orientujeme sa v základnom používateľskom rozhraní GA4. | 01:19:30 |
Ako si nastaviť a prepojiť Google Analytics s Google Ads a Google Search Console? | 01:15:43 |
Zostavujeme technologický profil firmy a zisťujeme čo firma používa na webe pomocou nástrojov Wappalyzer a BuilthWith. | 12:57 |
Ako sa začať orientovať v obrazovkách a používateľskom rozhraní Google Analytics GA4? | 53:52 |
OPAKOVANIE: Ako využiť webovú Analytiku GA4 a jeho štatistiky? | 31:35 |
II. Akvizície a segmenty Google Analytics
Čo sú to UTM parametre a dáta v online marketingu? Používame UTM Builder a Značkovač. | 56:22 |
Ako používať UTM parametre v časti Akvizícia. Pracujeme s akvizíciou používateľov a kampaňami. | 11:48 |
Čo sú to segmenty a ako začať segmentovať v Google Analytics 4? | 01:16:43 |
Ako prepojiť Google Analytics 4 a Microsoft Power BI na tvorbu vlastných reportov a dashboardov. | 29:24 |
III. Dimenzie a metriky Google Analytics
Čo sú to premenné, dimenzie a metriky a ako ich používať? | 46:01 |
Bonus: Čo je to SimilarWeb a aké sú marketingové metriky? | 15:52 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je Google Analytics 4 GA4?
Online kurz Google Analytics 4 GA4 sa zameriava na najnovšiu verziu analytického nástroja Google Analytics. Nástroj poskytuje pokročilú analýzu webových a mobilných aplikácií a umožňuje sledovať a merať správanie návštevníkov na rôznych platformách. |
Kto používa Google Analytics 4 GA4?
Petit Press, ui42, ESET, Rozhlas a televízia, Gymbeam, Prazdroj, Henkel, City Clinic, SOZA, Metro, Amazon |
Kde sa používa Google Analytics 4 GA4?
Digitálny marketing, vydavateľské spoločnosti, novinári a médiá, aplikácie, mobilné platformy, eshopy, produktové stránky, reklamné systémy, bannery, online reklama |
Prečo sa používa Google Analytics 4 GA4?
Zabezpečenie správneho cieľa, konverzie organizácie, analýza a tvorba kampaní podľa prianí zákazníkov |
Aké sú TOP certifikácie na Google Analytics 4 GA4?
DMI od 850 Eur. Google Ads Skillshop zadarmo. Google Analytics Skillshop zadarmo. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom Google Analytics 4 GA4?
Priemerná mzda marketingového špecialistu je 1608 Eur a online marketingového špecialistu 2283 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma chce mať premakaný marketing a reklamu, ktorá prináša firme nových a súčasne spokojných zákazníkov. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa Google Analytics 4 GA4?
Google Analytics 4, SimilarWeb, Microsoft Power BI |