Online kurz SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače I. Začiatočník ťa naučí
- Zlepšiť organické pozície webových stránok v Google výsledkoch vyhľadávania
- Rozumieť pojmom a metrikám ako PageRank, MOZ rank, DA, PA, TF
- Prispôsobovať obsah stránky pre používateľov a posilnenie kľúčových slov
- Efektívne využívať nástroje na plánovanie kľúčových slov
- Pochopiť proces indexovania webu
- Využívať linkbuilding techniky
- Naučiť sa Google hacky, trendy a novinky
- Používať Google Search Console GSC
- Pracovať s nástrojmi Screaming Frog, Visio
- Orientovať sa v SEO metrikách a nástrojoch
Požiadavky a Vstupné Znalosti
- Mierne pokročilá úroveň práce s PC a Windows, Linux alebo macOS
- Mierne pokročilá úroveň práce s kancelárskym balíkom Microsoft Office, OpenOffice alebo LibreOffice
- Mierne pokročilá úroveň práce s textovým editorom
- Základy HTML
- Základy webovej analytiky
- Na absolvovanie tohto kurzu nie sú potrebné žiadne skúsenosti s programovaním
Cieľové skupiny a Komu je kurz určený
- Ľudia začínajúci so SEO a zaujímajúci sa o tému SEO
- Digitálni marketéri
- SEO konzultanti
- SEO špecialisti
- SEO analytici
- Správcovia webstránok a eshopov
- Marketingoví špecialisti
- Copywriteri
- Majitelia e-shopu
- Produktoví manažéri
Obsah a Učebná Osnova online kurz SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače I. Začiatočník
I. Úvod do SEO (Search Engine Optimization)
Čo je SEO a aké sú ciele SEO | 21:33 |
Ako funguje SEO a Google Našepkávač | 33:24 |
Kľúčové slová (Keywords) | 30:27 |
Google Page Speed Insights, metriky výkonnosti | 35:24 |
Príručka kurz SEO
Príručka kurz SEO | 35 strán |
II. Indexovanie a vyhľadávanie informácií
Indexovanie webu, interné odkazy | 24:19 |
Google vyhľadávanie, Finstat, RUZ | 11:48 |
Google vyhľadávanie, TinEye služba, chyby webstránky | 54:49 |
SEO a UX najčastejšie chyby | 01:24:06 |
III. Google Trendy a Google Našepkávač
SEO, Google Trends, Google Našepkávač | 2:20:24 |
Google vyhľadávanie, titulky, popisy, odkazy | 1:50:09 |
Google Search Console Insights (GSCI) | 13:22 |
IV. Akvizícia a výkonnosť webu
Akvizícia, dimenzie, MozBar, SEO nástroje, katalógy | 1:39:37 |
Google Search Console, vlastníctvo, výkonnosť | 1:46:45 |
V. Optimalizácia webu
SEO faktory, duplicitné stránky, nadpisy, Google Hacks | 1:47:53 |
Nástroje, linkbuilding, validátor HTML, analýza webu | 1:50:34 |
VI. SEO a testovanie webu
Obsah webu, testovanie, Google Trends, chyby na webe | 47:41 |
Záverečný Test
Záverečný Test | 40 minút |
Často Kladené Otázky FAQ
Čo je SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Online kurz SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače je zameraný na proces optimalizácie webových stránok a ich obsahu. Cieľom je zvýšiť organickú návštevnosť webových stránok tým, že zlepší ich pozície vo výsledkoch vyhľadávania pre relevantné kľúčové slová a frázy. |
Kto používa SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
FORTUNA SK, ČSOB, Tatra banka, Lyreco CE, Orange, Telekom, ONLINE TORO advertising, PTA Group, GymBeam |
Kde sa používa SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Webové vyhľadávače, webové stránky, link building, obsahový marketing, e-commerce |
Prečo sa používa SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Zvýšenie organického vyhľadávania, zlepšenie používateľského zážitku, získanie dôveryhodnosti a autority, zlepšenie konverzií a cieľových akcií, konkurenčná výhoda |
Aké sú TOP certifikácie na SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Google Analytics Individual Qualification (IQ) zdarma. Moz SEO Certification od 92 Eur. ClickMinded SEO Certification od 921 Eur. SEO Essentials Certificate od 550 Eur. Certifikačná skúška nie je súčasťou kurzu. Treba si za ňu priplatiť extra. |
Aký je plat? Koľko zarábajú pozície s kurzom SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Priemerná mzda SEO analytika je 1362 Eur a online marketingového špecialistu 1609 Eur podľa portálu platy.sk. Ak chceš pracovať v oblasti SEO analýzy, kreatívy, marketingu a reklamy je to pre teba to pravé orechové. Analytické, marketingové pozície sú podstatné pre malé, stredné aj veľké firmy. Každá firma potrebuje, aby ich stránka bola viditeľná na internete. Odporúčame si informáciu overiť vzhľadom k inflácii a rôznym regiónom. |
Aké programy a nástroje používa SEO – Optimalizácia pre Vyhľadávače?
Google Trends, Google Search Console, Screaming Frog, MozBar |